Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (men) skrev 2012-11-12 14:12:26 följande:

Jag är konstig!Solig Min kille ska flytta till min stad..jippii..och ändå lite "läskigt"..Jaja,det blir toppen!Glad

Grattis! vilket flyt du har kan förstå din känsla
  • Anonym (b)
    MrC skrev 2012-11-12 19:01:21 följande:
    Det är enkelt...vi har för stora krav. Problemet är att vi alla har en bild av vad vi EXAKT vill ha och vi tror att det finns också, gäller bara att hitta. Och om den vi träffar inte stämmer EXAKT, så blir det inget.

Vi försöker intala oss att vi inte är så kinkiga. Kraven är små och enkla, men i själva verket är dom löjliga.

Jo de flesta har nog det, men numera tänker jag ändå att det viktigaste är att rätt känsla finns, kemin. Sen kan man förstås inte ha allt för olika grundvärderingar. Men just den här kemin, det är såå sällan den inträffar tycker ni inte?
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-12 21:51:08 följande:
    Du vet var kemin finns...

Jaså, är du så säker på det?
  • Anonym (b)
    NooneBird skrev 2012-11-13 19:05:23 följande:
    Nu är det bara tre dagar kvar tills jag och min dejt äntligen får träffas! Känns hemskt spännande, vi har pratat massor och har lärt känna en del om varandra. Bara att hoppas att kemin och attraktionen finns där när vi ses också.

Kan säga att det känns spännande för oss också( om jag nu får tala för oss alla här i tråden ) att få veta hur det går
    ja det får vi hoppas vilken besvikelse det kommer bli annars för dig! Lycka till!!
  • Anonym (b)
    NooneBird skrev 2012-11-13 19:05:23 följande:
    Nu är det bara tre dagar kvar tills jag och min dejt äntligen får träffas! Känns hemskt spännande, vi har pratat massor och har lärt känna en del om varandra. Bara att hoppas att kemin och attraktionen finns där när vi ses också.

Vad ska ni hitta på då? på första dejten
  • Anonym (b)
    modesto skrev 2012-11-13 20:18:24 följande:
    sex? De har väl redan diskuterat all de har kunnat, kan man verkligen koncentrera sig på att göra något annat om man väntade så länge och är störtkär?

Haha ja såklart, hur tänkte jag egentligen? !
  • Anonym (b)
    NooneBird skrev 2012-11-18 04:12:50 följande:
    Oseriös; det var inget fel på apparaten igår. Han ville nog helt enkelt inte ha sex på första dejten. Jag vet att det kam bli en relation trots sex på första dejten. Sex är viktigt men som sagt det funkar att ta det på andra eller tredje dejten. Sex är ju trots allt bättre med någon man känner tycker jag.

Ja och så himla bråttom behöver man ju inte ha så att man bara måste ha sex på första dejten tycker jag.
  • Anonym (b)
    modesto skrev 2012-11-18 12:39:51 följande:
    Man behöver inte och man måste inte, men det är ingen fara om man VILL. Varför ska man plåga varandra och känna sig frustrerad om båda vill men det finns "regler" som de "måste"  följa.
    NooneBirds "första date" var efter lång tid pratande, det är inte samma sak som när man hoppar in med en obekant på krogen. Men visst känner de att det måste vara en viss "artighets dans" innan så gör de som de vill. Min tanke om de har pratat så länge och mycket innan och hon vill och han "håller sig vid regler", då är det inte för reglernas skull, det kan finnas hund begraven just när det gäller sex.

Jag bryr mig ärligt talat inte ett dugg om vad andra gör, men det är så JAG känner. Nu menade inte jag specifikt i NooneBirds fall, utan generellt. Tycker också det är lite skillnad när man pratat så länge men jag hade nog väntat iaf. Men det är jag det.
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-18 13:28:06 följande:

Det är lugnt, jag kan vänta..men hur många turnéer snackar vi om? Kan alltså bli ett halvår i praktiken

Haha ja jag förstår att det låter som jag är någon slags nunnaOskyldig men riktigt så är det inte( tvärtom skulle nog mina ex säga ) så kanske eventuellt runda 2 eller 3 vem vet...
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-18 20:56:38 följande:
    Jag trodde inte du var ngn nunna...men du säger att exen skulle säga annat..haha, het het het...kan vänta till tredje rundan, är inte den som är den...men sen jävlar!!!
    Glad
    NooneBird skrev 2012-11-19 06:51:58 följande:
    Nej han hörde inte av sig igår förutom ett sms på dagen där han sa att han saknade mig. Det här är ändå samma kille som lämnat fester för att ringa mig. Han hade ju inte behövt dra till med så mycket bullshit om han nu inte var intresserad...

Usch nej jag måste ärligt sagt säga att jag fick heller ingen bra känsla när du skrev att han bara stack hem, jag menar utan att ens ringa?!Jätteskumt med sådan killar! och du mår ju redan dåligt av honom och det är ju nu du bara skulle få sväva på små moln...men men vi får hoppas vi har helt fel, om nu du fortfarande är intresserad?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!