Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Tabula:  oj vi är faktiskt rätt lika! orkar inte heller riktigt med någon 100% och har behov av ensamtid så det låter som en bra plan och jag är också av någon konstig anledning blyg när det kommer till kärlek, iaf till en början men sen så....

• Anonym (b)

Fast vänta nu... det känns inte rättvist att Papito ska ha det så bra och "vandra runt". Vi skulle behöva lite fler karlar från Skåne så det blir jämnare fördelning var är ni?

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-23 21:38:43 följande:
    Hehe, så ja..trevligt att du ändå markerar liiiite revir
    Du läste väl vad jag skrev, att det inte är sminket i sig utan inställningen...mölar du godis har du rätt inställning!  

Kyss
  • Anonym (b)
    FelisConcolor skrev 2012-10-23 21:23:16 följande:
    jag hoppar in iden här tråden om det går bra? :)
    jag har själv varit inne på lite olika sidor men tyvärr med samma resultat..varför är killar endast ute efter sex?? sånt kan de väl ändå ragga på krogen efter,eller?
    några som jag faktiskt har träffat har varit jätte trevliga o allt men de försöker alltid att få en i säng innan man ens lärt känna varandra..fast det kanske bara jag som är gammalmodig ;)
    hur svårt ska det vara att finna ngn med lika värderingar? el ngn som kan tänka sig att lära känna mig före musen? men det finns säkert kvinnor som är likadana :)

Självklart, välkommen!
     jag har nog haft lite tur där, visst har man fått skamliga förslag men majoriteten har inte gjort intrycket att de måste få mig i säng med en gån, utan att de kan vänta( är säkert ett spel det med men ) det är kanske för att de förstår rätt snabbt att jag inte hoppar i säng med någon första dejten direkt. Tror bara du haft lite otur... vilka sidor har du varit på? 
  • Anonym (b)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-24 08:38:44 följande:
    Jag tror, tyvärr, att det är skillnad på kvinnor och män i det fallet.
    De flesta kvinnor kontaktar heller inte män med frågor om storlek på deras privata delar eller vad de föredrar sexuellt i det första mailet.
    Sånt händer kvinnor hela tiden dessvärre.  

Men herregud!! vilka frågor! jag har faktiskt aldrig  varit med om att någon som vågat fråga mig det tur för dem kan jag säga...Demon
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-24 09:37:42 följande:
    Stopp stopp stopp!!!

För det första var det Tabulas idé att jag skulle på turné, hon såg potentialen i mig, att jag tycker skånska är charmigt  (på kvinnor, männen låter som gröt) ...och tog upp kampen med dig.

Sen var det Tabula som sa att hon inte orkar eller vill ha en man till 100%, varpå du höll med och ni föreslog att ni kunde dela på mig...utan att fråga stackars lilla mig, utnyttjad av två temperamentsfulla skånska damer, ni förstår hur traumatiskt det här är för mig Skrattande.

Och nu plötsligt ska ni ha dit fler män...öhhh??? No way, Jose!

Ni kanske är generösa men jag vill minsann inte dela med mig Det är en sak att dela upp er i revir med Xmag, Nirvana och grabbarna men har jag väl träffat någon vill jag inte dela med mig, nej tack!

Dessutom, vad är rättvisa?
    För mig är det inte att alla får samma sak, för mig är det att alla får det de behöver.

Nu sansar vi oss lite och följer Tabulas ursprungliga plan CoolSkrattandeSkålTungan ute 
    Oj vad du ska låta oskyldig nu då hmm så du ska alltså få träffa flera kvinnor här i Skåne, och jag ska bara sitta och vänta tills det är min tur när du ska dyka upp. Jag försökte nog bara vara lite tuff(och barnslig, ska du träffa flera så ska jag ) oj då fler av mina dåliga sidor börja komma fram här nu , jag har ju sagt det många gånger förr, jag delar absolut inte med mig
    men en vinkväll kan ju inte vara helt fel med två trevliga människor
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-24 10:25:30 följande:
    Gift mig?! Det var mer än vad jag visste om! Skillnaden är väl att min arbetsmoral är extremt låg för tillfället och att jag inte behöver hänga på nån dejtingsida längre utan kan fokusera på att tjattra med er. Flört

ulfsas: Klart att det är viktigt att man är samspelt när det kommer till sex. Annars är det ju helt kört. Men det är skillnad mellan att ta reda på det på ett diskret sätt och att skriva "du ser ut att ha stora bröst, vad är det för storlek och gillar du att få en k*k mellan de?". *suckar*
    Aha nu förstår jag.. karlarna ser redan på bilderna av mig att det nog inte ens är lönt att fråga något om någon storlek, hahah. Har inte så mycket att komma med där

• Anonym (b)
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-10-25 07:43:23 följande:
    jag använde mig av nätet som nyskild ... dejtade som en jävla toka... och gjorde det till min grej att så fort en kille ville träffas så sa jag ja, oavsett vad mitt intryck av honom över nätet må ha varit.

Alltid på enneutral plats, typ ett fik eller så och herrejävlar i min lilla låda vad man träffade för typer *ASG*

Vill påpeka att upptagna, eller killar som iaf avslöjade att de var upptagna rensades bort utan träff...

Jag var grymt ärlig i min pres. "Jag är överviktig, nyskild, småbarnsmamma. Jag är INTE ute efter ons, det kan jag skaffa på krogen då jag inte köper grisen i säcken, jag är ute efter en lång relation" osv osv.. satte in några foton av blandad karaktär. Inte bara de skitsnygga stajlade... fick mail ifrån en karl som menade att jag inte skulle sätta in foton på mig osminkad för jag skulle få fler svar om jag bara hade "snygga foton"... och så skulle jag inte skriva att jag var överviktig heller av samma orsak.... men grejen var ju den att jag fick så många svar att jag inte hann med som det var.

Jag träffade 13 killar på 12 månader ...DET NI!!?!!?!?!! och otroligt olika personer, skulle kunna skriva en bok om det, men ärliga var inte många av dem kan jag säga... andra var lite FÖÖÖÖR ärliga.. som killen som på andra dejten (ja några fick en andra, mest pga första kanske blev för kort typ 10 min eller nåt) talar om att han haft en DJUUUUP depression som han fick när han blev pappa, han förstod inte hur han skulle kunna vara med sin dåvarande efter att ha sett henne föda barn och sett hela hennes f***A helt utvidgad osv osv...
    Träffade en kille som på nätet verkade vara normal.. i min ålder dvs 30+ men när vi möttes betedde sig som 12 och tyckte det var coolt att sladda med cykeln....

Nr 13 då?????? varför slutade det med honom???

Jaa för att vi i helgen har varit tillsammans i 5 år, till jul varit gifta i 1 och i januari får ett gemensamt barn.......
    I´m impressed! att du orkade... jag har bara dejtat 3 killar det här året, och jag är totalt slut så slut att jag måste ha ett långt uppehåll känns det som. Men trägen vinner tydligen, grattis till nr 13

Xmag: vad kul att det rullar på så bra! nääästan så jag blir sugen att gå med på en dejtingsite igen   
  • Anonym (b)
    modesto skrev 2012-10-25 12:11:43 följande:
    13 dejter på ett år, en i månaden är inte svårt att orka även för mig som har AS. När jag började dejta för ca 4 år sen var jag på HP kanske ett par veckor, satt upp en kö vem ville och kunde träffas på riktigt, dvs komma till mig, gav dem min personliga email och avaktiverade mig. Jag hade 1-2 dejter i veckan en period. Jag minns inte hur många det blev men mer än 13 per år. Jag tycker att HP är bra och enkel att använda. Jag är inte där nu och har en lång (halv)relation, jag träffade honom på nätet men minns inte var. Jag testade flera sidor och forum då men träffade flest folk i verkliga livet just från HP. Jag har aldrig varit på betalsidor. Jag bor på landet långt från civilisation utan bil, så möjligheten för min dejt att träffas hos mig är väldigt viktig.

Vi är ju alla olika och för mig är det mycket. Svårt att förklara hur jag menar...men kanske är det för att jag inte är någon van "dejtare". De killar jag varit tillsammans med (förutom en) har jag inte träffat på nätet och det har aldrig hunnit bli så många dejtar innan vi har varit tillsammans. Jag behöver paus och reflektion efter varje "möte" av människor som man gör på nätdejtingsidor. Får kanske tänka om eller så lär jag mig kanske efter ett tag annars lär det nog ta sin tid för mig
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-25 20:20:37 följande:
    Antar att ingen saknat mina spammail..nu rev jag av fem (sex med detta i rad)...haha, ska låta tangentbordet kallna nu

Jo jag har saknat dem! Glad det har varit något som inte riktigt stämtObestämd

Flört
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-10-25 20:32:59 följande:
    Gracias mi amor HjärtaKyss

de nada Kyss
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!