Ärliga nätdejtingstråden!
Därför kan det vara problem när man har för vana att välja svårflörtade killar bara för att de är svårflörtade.
Därför kan det vara problem när man har för vana att välja svårflörtade killar bara för att de är svårflörtade.
de du fattade djupare intesse för är dåliga på sex och du behöver ha sex med dina dejter tidigare?
precis, "rätt" för mig ska låta mig vara fri till den graden jag behöver, annars är han inte rätt
NooneBird, Du har inte bara träffat honom en gång.
Du har skrivit och ringt med honom en hel del och har hunnit få känslor för honom. Er dejt var resultat av er intensiva kontakt, alla dina närmaste vet säkert vem han är. Den fösta dejten slutade konstigt, sen kunde han inte komma helgen han lovade först, sen funderade han komma på festen istället om jag fattade rätt. Man behöver inte presentera honom som pojkvän, man kan träffa helt obekanta människor på en fest. Mer er historik tycker jag att han borde komma.
Om jag var han och kunde absolut inte komma efter allt som har hänt skulle jag ordna någon dejt fortast möjligt och försöka gottgöra mig.
(med gamla mönster menar jag att du kämpade för att få ditt ex länge och sa att du inte ville göra det igen)