Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Papito skrev 2012-11-08 20:37:53 följande:

Duktig pojke
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-08 20:53:03 följande:
    Tungan ute

Grått, grått, grått och lite fler nyanser av grått...när ska du ta en långhelg Göteborg?
    Vi har jättefina julklappar här, du kan shoppa till hela familjen så slår du två flugor i en smäll.. FlörtTungan uteKyss  

Är det verkligen värt? för du kommer ju bara vilja ha mer då varenda helg och det finns det ju ingen möjlighet till
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-08 21:05:53 följande:
    Vi kan vara kompisar som pratar sex

Hmm hur tänkte du nu?Obestämd jag fixar ju inte sådant

Jon the papa: Ja vad kan man säga, jag förstår din frustration! har haft tur som inte har upplevt det men jag kan ju tänka mig. Jag skulle aldrig göra så, det är bara fruktansvärt osmart, det går över mitt förstånd iaf, som om det inte skulle komma fram?! och vem vill att killen ska bli besviken när man väl träffas? och så vill man ju ha någon som tycker om en som man är.   
  • Anonym (b)
    Xmag skrev 2012-11-08 22:09:37 följande:
    Ett helt annat ämnde: Hur mycket kollar ni upp er dejter innan ni går ut med dem? Och vad kollar ni?
    Googlar efter spår på internet och andra bilder?; Ratsit, Hitta.se osv för att se att personen bor ensam, inte är gift, äger bolag, hur det ser ut där den bor, osv?

Vad är viktigt att veta, om något, innan en dejt? Eller gör ni det kanske bara av nyfikenhet?

Jag försöker kolla upp lite så gott det går... och det beror enbart på min säkerhet. Inte för att det säger så mycket men man kanske kan känna sig liite tryggare.
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-09 19:20:52 följande:
    Du har rätt, du är så klok.

Vilken tur att du fick mig att förstå det  i tid...med tanke på att jag ska till Malmö i jobbet om ca en månad..

...men men, jag får väl se om Tant Tabben vill ta en fika istället.. Flört

Ja då är det väl bara för mig att gratulera Tabben att hon får den äran
    Papito skrev 2012-11-09 20:18:33 följande:
    Men vad kan man kolla..och hur?
    Ratsit har väl bara adresser, lön etc?

Nej man ju inte kolla så mycket egentligen... men som att de inte är sambo iaf och så att det inte kommer fram något allt för skrämmande om man googlar deras namn.
  • Anonym (b)

Papito skrev 2012-11-09 21:20:49 följande:
    Oj...inte mycket till kämpaglöd där...tack för den! Gråter

Papito skrev 2012-11-09 19:20:52 följande:
    Du har rätt, du är så klok.

Vilken tur att du fick mig att förstå det  i tid...med tanke på att jag ska till Malmö i jobbet om ca en månad..

...men men, jag får väl se om Tant Tabben vill ta en fika istället.. Flört
    Blev väl inspirerad av din glödheta kamp för mig
  • Anonym (b)

Nu har jag iaf ett "mål". Ska testa match.com efter/ kring nyår. Jag har hört mycket gott om den och att det är en av de mer seriösa. Måste ju testa iafTungan ute sen har jag kanske lite mer att delge här inne

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-09 21:59:01 följande:
    Shit...du är het idag...man får ta upp fingrarna ur vattnet...

Jepp jepp
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-09 22:37:31 följande:
    Får motvilligt önska dig lycka till...men det lär inte behövas. Tror du träffar någon inom 6 veckor från det du börjar..kom ihåg var du hörde det först.

Kysssött av dig! men då är du säkrare än vad jag är kan jag säga
    Anonym (33-åring) skrev 2012-11-10 17:18:06 följande:

Hur menar du att man kollar så att nån inte är sambo? Folkbokföringen?

Nej det har jag inte gjort förstås... men ibland om man slår t. ex hitta.se så kan det ibland stå "delas med" på adressen.Och på ratesite står det om de är gifta än så länge har det aldrig hänt.. kanske inte så stor risk när man bara kollat två stycken.
  • Anonym (b)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-11-10 20:43:29 följande:

Ah, du menar så. För jag tänkte att det behöver ju inte stå nånstans att man har en sambo, tex kan man ju stå ensam på telefonen trots att man är sambo.

Som svar på urspungsfrågan: jag kollar inte upp något eller tittar in på personens Facebook möjligen. 

Nej men precis, det behöver ju inte säga något överhuvudtaget!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!