Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Xmag skrev 2012-11-01 21:11:10 följande:
    På match fick jag skumma flirtar från väldigt många tjejer som alla var 27-år och hade satt "rakad" som frisyr. Är det en tabbe de gör de som sättet upp profilerna? Skulle tro att jag fick flirtar från runt 10 sådana på nån månad. Funderade ett tag på om det var mån form av kod för tex nån form av prostitution. Skumt var det i alla fall...

Det är ju faktiskt inte bara på huvudet man kan ha en frisyr haha
  • Anonym (b)
    Skål skål skål! här firas det med godis. Skulle ju haft vin med, attans!
  • Anonym (b)
    ulfsas skrev 2012-11-02 17:23:58 följande:
    Skål Här kanske det blir utgång. AW på Café Opera kl 18-23 är väl enklast. Väldigt trevligt sist.

Åh vad skoj det låter!!
  • Anonym (b)

Nej min själ nu får jag snart skärpa mig! sitta här och förfalla när jag är i mina bästa år

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-02 20:47:30 följande:
    Här var det inte mycket till stämning...

Då får du ju bidra med något!
    Vi väntar ju på din analys angående din aktiva vecka
  • Anonym (b)

Vad modig du är Modesto! dels hade jag aldrig våga ut och gå när det är kväll/natt och jag hade blivit livrädd för en man som betedde sig som honom... så olika man kan se på saker och tingGlad

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-02 21:57:19 följande:
    Själv är jag livrädd! Får värja mig för singelmorsan. Hon spammar mig, dyker upp utanför min dörr och har fikat med min mamma...tur att barnen inte har någon kanin....

Önsketänkande så här en fredagskväll förstår jag
  • Anonym (b)
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-02 22:08:23 följande:
    Tabben är här . Kär har jag inte gått och blivit men ni ANAR inte hur uppvaktad jag är! Inte på nätet, jag dejtar ju inte där men ute i verkligheten! Men, ingen intressant... Eller ja, jo, nej. De är så unga och snygga, vad ska de med mig till?? Så jag flirtar lite men engagerar mig inte, ger inget. Resten av tiden är det 100 % sonen, jobbet och skolan. Kanske man ska satsa på någon av dem som älskare, enkelt och bekväm, men jag vet inte, är inte så intresserad av bara sex, behöver helheten! 

Oj vad jag muntrade upp fredagsstämningen här!  

Fast de säger ju att kvinnor över 30 är mer kompatibla med yngre killar
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-11-02 22:37:00 följande:
    Men vad bra, då kan Xmag, Ulfsas och jag lika gärna skjuta oss då...

Ha ni ert rajtan tajtan med smågrabbarna men kom inte och gnäll sen för att de inte kan skriva riktiga brev eller uttrycka sig normalt bland folk...  

Nej då "gubbar" (säger det med kärlek i rösten) här är ingen som ska skjutas det är kanske det jag gjort fel träffat dem som är några år yngre eller lika gamla. Ska kanske prova med en något äldre man och se vart det kan leda
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!