Inlägg från: xSpinell |Visa alla inlägg
  • xSpinell

Ärliga nätdejtingstråden!

modesto skrev 2013-08-02 20:34:01 följande:
    Man ska ses fortast möjligt så slipper man vara besviken över dejtens utseende, många ljuger på nätet och skickar gamla eller vinklade bilder
    Ja , jag har ju mina aningar

verkligheten överensstämmer väll inte alltid Obestämd
  • xSpinell
    Hotrod skrev 2013-08-03 17:27:54 följande:

Jo en twist är inte fel ...ska tänka på det.
    Skulle ju direkt skrivit att jag kör Amerikanskt o då är ju samtalet igång.... 
    Vad menar ni med en twist ?

(lägg gärna in en twist) ?

Kom igen med en förklaring ..
  • xSpinell
    Hotrod skrev 2013-08-07 21:55:43 följande:

Gjorde en liten ändring i texten på min profil på datingsidan.
    Ändrade från Bor i hus på landet....till Bor i hus på landet med stall.
    Letar  inte efter nån hästtjej men det kan ju vara kul o se om man får fler meddelanden :)
    (jo jag har stall så jag luras inte) 

om du skriver att stallet är fullt med hästar så kanske det dubblar inboxen ....Oskyldig
  • xSpinell
    Anonym (Carpe diem FTW) skrev 2013-08-10 18:12:03 följande:
    Jag har pausat mitt konto på Happypancake och sagt upp prenumerationen på MP. Jag måste nog ändra både personlighet och fysik för att det ska vara någon mening med att försöka nätdejta.
    vad menar du med att ändra personlighet o fysik för att det ska vara nån mening ?

har jag missat nåt ,eller  Obestämd ?

ska jag tänka på nåt speciellt  innan man börjar det här med nätdejting ?
    jag ser ju vad ni skriver om , allt verkar ju inte så uppmuntrande
    men jag känner ju inte till alla detaljer  som tex; vad vissa söker (träffa nån för livet eller nånting ledigare)
  • xSpinell
    Anonym (Carpe diem FTW) skrev 2013-08-10 19:37:49 följande:
    Det du behöver tänka på är att vara minst 185cm, vältränad, ha snygga bilder, ha intressanta hobbies, skriva att du har ett chefsjobb, skriva något i din presentation som gör att du framstår som en riktig alfa-hanne och kunna tänka dig att uppfostra någon annans barn alternativt skaffa barn på första dejten. Uppfyller du bara detta så är det lugnt. Skrattande
    HHaaauummm ååoohhFörvånadallt det hur fan ska det gå till ?
    söker inte kvinnor en helt vanlig kille/man i dagens läge .Gråter

Så jag är chanslös där inne i dejtingdjungeln menar du ..när jag nu bara är
    typ 183cm , tränar styrke bara tre dagar i veckan(men har rutor på magen)
     bilder (ingen har klagat hittills)
    intressanta hobbies (hobbie hälsa på min dotter i america två gånger om året)
    chefsjobb ? (har 5 arbetsgivare att ta till om kassan skulle tryta)
     Alfa-hanne (tror jag inte att jag vill vara , har för mig att dom inte är så speciellt allmänbildade)
    uppfostra barn (tror du det räcker med att ha uppfostrat sina egna ensam sedan dom var 1år och 6år)
    skaffa barn på första dejten (du menar väll inte att dom sätter sig på pinnen det första dom gör)

tror du jag är körd med mina meriter Carpe diem  ärligt ??Oskyldig
  • xSpinell

jag har en annan undran ??     som ni kanske kan förklara för mig

Om man snackar lite med tjejer/kvinnor om vad som en kille/man ska ha för egenskaper
    så säger väldigt många att dom , ska vara roande ( ha humor ) och vara trogna ..Oskyldig

men varför är då så många kvinnor/tjejer med en massa otrogna tjurskallar då ? Förvånad
    (
    det är väll kanske det som är den där ovanliga bra egenskapen som dom vill att man ska ha)

dom kanske gillar den egenskapen för då blir det ju inte så långtråkigt i förhållandet  så
    att säga när man hela tiden måste vara på sin vakt ,vad kommer hända nu , vad irriterade honom nu  (suck)

Flummighet , det måste ju vara nåt riktigt snällt dom tänkte på .

• xSpinell

Men nu måste jag fråga , vad är det för individuella egenskaper jag ska försöka att intressera
    mig av eller ska försöka att förstå hos tjejer/kvinnor då??

Det verkar som vi har eller åtminstone hade en expert på det här området
    (z) verkade ju vara rätt slipad/vässad på detta område , jag väntar

• xSpinell
    Anonym (Carpe diem FTW) skrev 2013-08-10 23:01:31  Jag behöver i och för sig inte bry mig eftersom jag har lagt ner nätdejtandet, troligtvis för all framtid.
    varför ska du lägga ner nätdejtandet ??
    det är bara att resa sig upp igen , det brukar jag göra
    (jag har varit långt ner mot botten inom andra ämnen)

Så länge man inte har tagit på sig träfracken så finns det hopp ,tro mig Oskyldig
  • xSpinell

Då får nog (JM1980) göra som jag fick göra efter det senaste ex:et

Man får ta ett brake och tänka efter vad vill jag med mitt liv .
    sedan börjar man väga fördelar o nackdelar mot varandra . och vips så har man en lösning

Vet du vad jag kom på då , jo jag kom på att jag hade helt plötsligt inga problem
    jag har det ganska bra och mitt största problem idag är nog att jag inte har några problem Cool

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!