Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Ärliga nätdejtingstråden!

En underbar raggningsreplik, eller..?

Eiermann skrev: -------------------------------- Röjsågen gör mig nyfiken.....*L*

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    Papito skrev 2012-10-20 00:06:35 följande:
    Haha, vad lustigt...har hela tiden tänkt att du är kille.
    Vet inte varför, har bara fått för mig det

Men nu ser du hur jobbigt vi män har det..nästan som en riktig förkylning!  

Förvånad Kille..?

Nee, inte det minsta

Brukar grabbar bära linnen med "spagettiaxelband"..? 

Man missar massor om man inte ser till detaljerna       
  • Isnogood
    Papito skrev 2012-10-20 00:06:35 följande:
    Men nu ser du hur jobbigt vi män har det..nästan som en riktig förkylning!  

HELT underbar den där gamla reklamen..!

Och så otroligt passande Drömmer 
  • Isnogood
    Papito skrev 2012-10-20 00:19:19 följande:
    Hm, det händer inte ofta..men nu hänger jag inte med

Det var en mening, enda meningen, i ett mail jag fick på Hp...

Han var tydligen intresserad av min röjsåg Drömmer

(Jag har skrivit i pressen att jag hanterar röjsåg, motorsåg mm...)     
  • Isnogood
    Papito skrev 2012-10-20 00:29:39 följande:
    Framförallt stämmer den, ni har ju faktiskt ingen aning om att sån slår mycket hårdare mot oss män, skulle kunna jämställa en kraftig feberförkylning med en förlossning..då kan ni som har barn föreställa er hur tufft vi har det....och vi kan få det flera ggr per år

Nalle   Skål   {#emotions_dlg.flower}  "Tycker så synd om"
  • Isnogood
    Papito skrev 2012-10-20 00:31:56 följande:
    Du,,,bilden kan man inte gå på. Finns hur många som helst som har märkliga bilder. Detaljer..haha, älskar att se detaljer så länge det inte handlar om inredning och sånt
    "Funderar på om du menar att min bild är märklig o i så fall ge dig en högljudd fnysning"

Jo, du har så rätt så rätt.

Ja, nu räknar jag mig inte som en inredningsdetalj så...     
  • Isnogood
    Xmag skrev 2012-10-20 09:49:12 följande:

Tycker ändå det var en relevant mail. Jag har aldrig sett någon som nämner "röjsåg" i sin profil. Fast det är klart att något annat än röjsågen måste han vara intresserad av förstås...Så bara en mening som nämner röjsågen kanske känns lite udda. Samtidigt har jan ju läst din profil och kommer med en kommentar om vad som står i den och inte bara skickat ett massmail. Det får du ge honom lite vred för. Jag känner nog också att jag skulle ha kunnat ta upp röjsågen om jag mailat dig, fast på ett lite annorlunda sätt. Tycker ju det är så trist med tjejer som bara har, "gillar att träna och resa" i sina profiler så kul att du nämner att du hanterar röjsåg. Så det skall du ha fred för också!

Ja, var ju inte förolämpande på något sätt, men samtidigt så kunde det ju vara aningen roligare att svara på om det fanns något mer att "ta på"

För, nu kunde jag ju bara svara "Det var tyvär fler som var intresserade av röjsågen då jag haft inbrott och den är stulen"

Ja, han undrade ju inte något, så jag hittade inte direkt någonting att nämna vidare Obestämd   
  • Isnogood
    Papito skrev 2012-10-20 00:47:16 följande:
    Ska sanningen fram hade jag inte ens kollat på bilden men nu var jag inne på din sida och såg den. Absolut inte märklig och jag försöker att inte vara den dömande typen (om den nu hade varit märklig) så du kan ta tillbaka fnysningen
    "Fnysningen tillbakaktagen"
  • Isnogood
    MrC skrev 2012-10-20 09:53:36 följande:
    Det där känner jag igen...jag har nog besökt din profil. Skrattande

Skäms

Något tips på vad man kan göra för att verka "mindre knäpp"..?

Eller, kanske ska byta bild, något lättklätt tuttaktigt kanske..?

"Funderar på vem jag skall sno en bild av"

Nee, jag är ju bara jag...
    Fast, är och har alltid varit totalt katastrof på det där med att försöka ta kontakt, känns som om folk blir "rädda" för mig eller bara inte vill någonting med en sån som jag.

Och de som vill, de är de mest konstiga typer som vill de mest konstiga saker...

Ett exempel:  "Hej, jag och min pojkvän undrar om du skulle vilja ha lite kul med oss, vi vill gärna ha med en till i sexet"

"Yey" liksom, preeeciiiis vad jag var ute efter...eller inte (!) Obestämd                   
  • Isnogood
    MrC skrev 2012-10-20 10:48:02 följande:
    Jag inboxar mitt namn på HP och du ditt så kan vi komma med konstruktiv kritik?
    Helt ok
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!