Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Ärliga nätdejtingstråden!

Xmag skrev 2012-11-15 20:28:52 följande:
    Ingen fara med "Svarsterrorn". Bara trevligt. Jag skrev ju en massa inlägg på rad. Fast jag är givetvis bekymrat över att få så mycket uppmärksamhet av "gammeltanten"... Är di månne ute efter lammkött? Oskyldig
    Skäms

"Påkommen"

Drömmer
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    ander25k skrev 2013-01-21 10:11:53 följande:
    Jag är med på några nätdejtingsidor  , och av någon konstig anledning , så lockas 50 + till min sida , nästan inga i min ålders sök ?

Du har väl helt enkelt en dragningskraft som gör att de flockas till dig

• Isnogood

Jag har lagt ner allt vad datingsidor heter, för ett tag.
    Träffat en person, tycker mycket om, men samtidigt vet jag att deti nte finns någon framtid,  eller finns det..?
    Vi har 80 mil emellan oss, han jobb o hus, jag jobb, hus och barn.
    Tror knappast någon av oss e flyttbar, jag är det definitivt inte...

Livet e bra svårt, särskilt när det kommer till förhållandebiten     Obestämd  

• Isnogood

Jag skulle ta en date, för en date.

Man behöver inte höra kyrkklockor ringa, inte heller boka bröllopsdatum.

Börja med en enkel date, o se vart den leder    

• Isnogood
    Papito skrev 2013-01-21 14:02:22 följande:

Tråkigt att det skiter sig.
    Det är därför jag inte fördjupar för mycket med såna som bor långt bort, onödigt att börja hoppas (såvida de inte är flyttbara, vilket ännu inte hänt).
    Vila upp dig mentalt och ta nya tag till våren.
    Jo, det är väl kanske så...
    Men samtidigt så klickade det sådär alldeles jätterätt, det är det som är så jobbigt.
    De män jag haft hittills, är inte någonting för någon i allmänhet, o inte mig i synnerhet.
    Därför var det en sådan underbar känsla att träffa någon o känna sig så positiv.
    -Men som sagt, avståndet...
    Ligger ju något i det där: "För bra för att vara sann"     
  • Isnogood
    Papito skrev 2013-01-21 14:12:40 följande:

Det är därför du inte ens ska inleda samtal med de såna som bor så långt bort

Skäms
  • Isnogood

Ingen fara, du har nämnligen så attans rätt, därav min "rodnarsmiley"

Jag har en tendens att falla för vad människor pratar om, sättet de pratar om och hur de beter sig i stort, när det väl är försent, ja då kommer man ju på det andra, så där som avstånd, sannolikheter för framtid osv...

Ska försöka följa ditt råd    

• Isnogood
    ander25k skrev 2013-01-21 15:45:40 följande:
    Är nog så Glad men dom skulle gärna få vara mellan 38-48 år i stället .
    Va en del e kräsna Drömmer

Jo, e ju en del av problemen, när inte ens åldern ligger i linje med vad man söker.
    Hade lite samma problem, väldigt många för gamla (enligt mig) män som kontaktat mig, trots att jag skrivit åldersspann.   
  • Isnogood
    ander25k skrev 2013-01-21 15:53:28 följande:
    Kikade på din profil Glad och jag ligger nog åt gubbhållet Flört sen är jag född drakens år Glad

Drake..?

Då kanske man kan tänja på gränserna... Oskyldig

Tjaa...hade en 20-åring efter mig ett tag...va aningen skrämmande då jag kände att jag lika gärna kunde vara pojkstackarns mamma Tyst

-Största krav på män jag har= De ska INTE ligga närmare min dotters ålder, än min.

"Svamlar"
    Tycker det där med ålder är bra svårt i alla fall, för personer i "sin" ålder, årsmässigt, kanske inte är på samma plan mognadsmässigt, o personer som är äldre eller yngre, kan ligga mer jämnspelt med en själv, så rent krasst så har man ju ingen aning när det väl kommer till kritan.
    -Har en tendens att kunna bli "kompis" med många, dels för att jag tycker om vänner, dels för att man kan få ut så mycket mer av livet av nya bekantskaper

"Svamlat klart"

(Men, va inte lugna, ja börjar nog snart igen )                
  • Isnogood
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-21 18:36:44 följande:
    Gahh, gud vad svårt det här med dejting är! Känner nog ändå att jag vill ge killen jag träffade i helgen en chans, men jag har svårt att veta vart jag har honom och detta gör mig galen Skrikandes Min magkänsla säger att han är rädd för  kraschlandning och därför håller igen så här i början, och om så är fallet är det helt ok med mig, men samtidigt...tänk om han velar/tvekar/inte tycker att jag är värd att satsa på?

*suck* Allt var så mycket enklare när jag inte dejtade någon haha 
    Tänk om ni sitter där, båda två, på varsit håll o oroar er för precis samma sak...

Nej, inte alls lätt, det här med att dejta  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!