Ärliga nätdejtingstråden!
Igår var en riktigt märklig dag - blev plötsligt kontaktad av mängder av kvinnor på samma kväll? Så intensivt och frekvent har det inte varit tidigare. Smickrande absolut, men samtidigt lite jobbigt också... de flesta av dem verkade faktiskt ha en del att erbjuda och var trevliga, utav vad man fick reda på i de första mailen fram och tillbaka. Samtidigt med detta mailande satt jag och chattade med en blivande dejt, nu till helgen, samt en gammal dejt som lite oväntat hörde av sig. Till råga på det så började jag även sent sms:a med en kvinna som var väldigt kvick med att ge mig sitt nr. Låter kanske jättekul med all den uppmärksamheten, men jag kände mig faktiskt lite pressad igår... vad är det för uppfattning och bild de kvinnorna har av mig egentligen? Antar att jag lyckats rätt bra med både presentationen och presbilden, men kanske att de tror mer om mig än jag kan leva upp till? Har ju klart märkt att frekvensen av besök och kontakter ökat sedan jag bytte presentationsbilden, att det kunde göra så mycket? Samtidigt som det då känns lite ytligt också... ? =/
Mailade, chattade och sms:ade med 8-9 olika kvinnor igår - o det känns verkligen inte som jag, föredrar definitivt att koncentrera mig på en åt gången. Ikväll ska jag försöka vara lite mer återhållssam och avvakta och se vad dejten till helgen kan ge. Lustigt nog så är majoriteten av kvinnorna som kontaktar mig några år äldre än mig nuförtiden, jag som ser så barnslig ut? Haha, ute efter lammkött kanske?
Mer seriöst - hur gör ni när ni sållar bland vilka ni väljer att ha kontakt med? Har ni kontakt med flera samtidigt - tycker ni inte det är svårt/segt att bolla fram och tillbaka med olika? Dejtar någon av er t ex flera samtidigt kanske? Där går dock min gräns tror jag, skulle ha alldeles för dåligt samvete av att dejta flera samtidigt, kännas lite oärligt faktiskt.
En av de mer udda kontakterna var från en kvinna som bor rätt långt bort från mig, som angivit "behöver inte arbeta" i sin profil på Hp. =) Tydligen hade det något med hästar att göra, men vi har inte gått in närmare på det, men tolkar det som att pengar inte är något hon oroar sig för precis... jag är dock en vanlig kille med svensson-inkomst - men det kanske finns ekonomiskt oberoende kvinnor som är intresserade av sådana också? =) Hon skrev i sista mailet att hon tänkte återkomma med nr imorgon (läs idag), så vi får se. Vet inte vad jag tycker, eller om jag bara är smickrad och nyfiken på vad som kan komma? Haha =)