Anonym (Tabula) skrev 2012-04-17 23:05:02 följande:
Men, med Malmöiten? (Får vi väl kalla honom
) Fattar inte riktigt ändå, ni hade väl träffats en gång innan, varför fake-FB då? Eller är det en annan kille? Eller, är det så att du och 33-åringen här BÅDA har träffat nån från Malmö och så blandar jag ihop det?
Hänger inte med alls, sorry. Men vad TREVLIGT att ni har scorat får jag ju säga, tror du ni är kära? :-P
Ja just det, han! Vi sågs på en första dejt för ca 5 veckor sedan. På en sida. Sen var det lite fram och tillbaka. Upptäckte att han hade en profil på HP också, men det hade ju jag med, så det var egentligen inget att grina över. Det jag tänkte var dock att det var lite konstigt att han på den andra sidan var så försiktig med att ha bilder. Sen hade han en riktig snyggo-bild på HP. Det var inte hans stil!
Fake-facebook, jo men jag vill inte hålla på och lägga till folk som man inte vet om det blir något med. Vännerna kan ju börja undra, eller nåt. Killen vet ju vad jag heter och har mitt telefon-nummer, det är inte det. Jag sa till honom att jag har ett fake-fb, bara så att vi kunde chatta isf hålla på med sega meddelanden.
Men det absolut viktigaste sist: Är vi kära? Ja, jag måste säga att det är en hel del märkliga sammanträffanden i våra liv. När jag såg honom första gången visste jag att det var en person jag skulle kunna bli absolut tok-kär i. Det tog fem sekunder att inse. Känns bra att det får ta lite tid mellan träffarna. Jag har en extremt hektisk vår, av andra skäl.
Och sexet!!!!!!!!!! 10/10.
Det var liksom den sista tröskeln. Jag är alltid lite nervig innan att man inte passar ihop i sängen. Men Gud vad lätt allt har gått! Känns så självklart. Han kom ju för att sova över i två nätter, men jag var inte alls säker på att det skulle bli såhär bra! Dricka vin och prata till 3 på natten, hångel så fort vi kom innanför dörren, inte gå ur sängen på två dagar. Hur kan _jag_ ha träffat en sådan fin kille!?!