Tusse85 skrev 2013-01-06 22:24:27 följande:
för tror faktiskt inte på Papitos teori om att jag hör något innan torsdag från min KK, förlåt papito!
Ville han svara skulle han gjort det redan. Och han loggar in massa nu på HP ser jag så misstänker lite att han ska jobba natt och fördriver tiden tills han börjar, men svara på mitt sms nu när han har tiden är tydligen no no.
Någon teori btw om varför man behåller en gammal KK på facebook?
Hur gör ni själva med era dejter? Jag räknade precis och insåg att 17 (!) av mina vänner på fb är fd dejter! Exen har jag alltså inte räknat med för dem har jag nog bara en på fb. Dock skriver faktiskt flera av dessa killar iaf minst en gång i veckan till mig på chatten så skulle kännas elakt att plocka bort dom oxå... så kanske så min KK tänker inser jag nu :P hehe
Jag tror att om han hör av sig, så är det mest sannolikt antingen på fyllan när han är lite sugen, eller om han får nobben av någon annan och behöver bekräftelse. Tyvärr! Det finns så klart utrymme för att jag har fel, men att han loggar in på hp etc utan att svara dig känns inte som ett jättebra tecken. har du inte hört av honom på en vecka tycker jag att du gör dig själv en tjänst och tar bort honom på fejjan.
Jag har två ex på FB och kommer nog att plocka bort den ena så småningom. Han är ingen jag umgås med idag eller har något större utbyte av, men då vi trots allt träffades i några månader har jag väl tänkt att det enda det kan medföra är att han tar illa upp och det känns onödigt när jag inte skriver något särskilt hemligt på min FB ändå. Det andra exet var jag tillsammans med i ett år och kommer nog att finnas kvar som vän så länge han vill även om vi inte har någon direkt vänskapsrelation. Tycker om honom som person även om vi inte fungerade som par och då får han stanna. I övrigt har jag nog bara en dejt (ej KK) som fått "tillträde" till min facebook och till honom sa jag att jag vill vara vänner och menade det. Vi har dock inte hörts mer än en ytlig artighetsfras sedan jag sa att jag enbart ser honom som en vän så han kommer nog att ryka om vi inte tar tag i den där vänskapen snart (och det kanske blir svårt iom att jag numera träffar någon). Jag lägger sällan till dejter trots att jag har 1000+ vänner på FB. Det gör jag först när det blir seriöst.