Anonym (Been there) skrev 2012-11-01 09:31:35 följande:
Hej, nu hoppar jag inte och gör ett lite gästspel igen
Men vill fråga dig LMFS hur lång tid tog det tills detta hände för din/er del? Och pratade ni om att det sker nu, att du/ni pausar er profil?
Jag har en relation sen några månader. Jag vill inget hellre än att stänga ner mitt konto och hänge mig helt till killen jag träffar.
Men problemet är att han verkar fortfarande vara inne typ dagligen? Jag blir så osäker på hans beteende och vet inte heller hur jag ska ta upp det med han utan att han ska känna sig som spionerad på eller kontrollerad på nåt sätt.
Han pratar aldrig om dejtingsidan och beter sig och pratar till mig som om han vill fortsätta relationen till mig... jag är förvirrad!
Tips?
Vi har träffats i två månader och pratar mer framåt nu, hur vi ska träffas runt jul och sånt. Och då känns det väldigt på riktigt för min del. Det är också snack om att träffa hans föräldrar snart.
Men vi har inte pratat om att stänga ner kontona, när vi har nämnt HP har jag sagt att jag inte varit inloggad sen jag träffade honom och han säger att han inte heller varit det. Och jag måste ju lita på att det stämmer. Nu när jag var inne kollade jag inte när han var inloggad senast, på nåt sätt är det något som jag inte vill veta.
Säg rakt ut att du vet att han är inne och fråga varför. Om han inte har något att dölja är det ju inga problem. Annars är det nog inte rätt kille ändå kan jag tycka.
För nånstans måste du ju ha en känsla eftersom du också är inne så gott som varje dag för att kolla om han varit inloggad.