• Opcode

Ärliga nätdejtingstråden!

Ja usch och tvi för Stockholmare :P

Alcohol: Giving you the ambition to anything while simultaneously taking away your capability to do so.
  • Opcode

Sigh vilken skitdag jag känner jag har idag...

Alcohol: Giving you the ambition to anything while simultaneously taking away your capability to do so.
  • Opcode

Fast det känns rätt riskabelt tycker jag, innan man lärt känna en person måste man ju våga lita på att känslorna är besvarade; Och det har man ju lärt sig att det kan man ju inte ens då...

It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Opcode
    Anonym (glasberget) skrev 2012-07-25 00:23:08 följande:
    vad känns riskabelt menar du?
    Att det inte håller. Men jag är ganska pessimistisk av mig nu mera så det är väl fel synsätt. Man ska nog bara lita på sin magkänsla och ge fan i att försöka tänka på historik osv.
    It may be that your whole purpose in life is simply to serve as a warning to others.
  • Opcode

Ack jag halkar ju efter här, jag som var så nära att börja prata skit med kassörskan idag men så fick jag tunghäfta, sablars

• Opcode
    Anonym (Unikum) skrev 2012-07-25 01:05:50 följande:
    Världen är inte rättvis...
    Det är så sant, men jag vill tillägga att man ska nog inte dra några slutsatser utifrån nätdejting hur världen ser ut. 
    Jag själv kan stava rätt bra, jag kan skriva rätt bra också om jag vill det. Jag blir ändå bort sållad (antar jag) iofs har jag kanske bara skrivit ett 15:tal långa mail och resterande en radare, men jag försöker som sagt inte speciellt hel hjärtat just nu så det kanske är förväntat. Men jag är nog en sådan person man måste lära känna ganska bra innan man förstår sig på mig, jag vet inte.
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-25 01:24:43 följande:
    Oppis, lägg alla varorna med streckkoden åt rätt håll för kassörskan...sen berömmer du dig själv, typ: "Visst är det trevligt med kunder som anstränger sig lite?"
    Låter urfånigt men med rätt ton räcker det långt, lovar!

Eller så tittar du på henne (när du lagt upp allt bra) och säger: "Ja, jag vet....det finns fortfarande gentlemän, vi är inte många..men vi finns "

Är du med? Då får du ett leende och kanske ett vsar tillbaka..sen spinner du vidare. Allr fnkar egentligen, bara man kan snacka vidare utifrån det.
    Tack för tipset, absolut det låter som en ganska bra idé- och det är ju rätt felsäkert också, för gör man fel så blir det ju bara komiskt och det kan man ju bjuda på haha

Jag stod bara där och försökte komma på något... typ vädret är ju den gamla tråkiga klassikern som känns som den kvittar, sen kom jag på några egna också "Brukar du alltid ha dom där kläderna när du jobbar?", "Så du sitter här när det är så fint ute?" Haha, jag skojar bara. Jag kom faktiskt inte på något bra att säga, men det var allvarligt inget dumt tips.  
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-25 02:13:57 följande:
    Oppis....jag VET att det funkar! HAr kört det en miljon ggr själv. Får ALLTID ett leende tillbaka..sen är det upp till dig.

Rent generellt spelar det ingen roll VAD du säger, det är ATT du säger något och med rätt ton, lagom glad.
    Då kan man nästan säga vad som helst, bara man kan spinna vidare på det.

Vädret är ingen hit men om du gör ngt annorlunda med det, typ säger något om vädret och tillägger ngt som visar att du fattar att det är tråkigt.

*skickar över mitt kontonummer, vill ha en 500/dejt*
    Läste inte din dejt den här tråden? ;)

Du kan få 500/giftermål ;) Hehe 

Nej men seriöst du har nog helt rätt jag inser det själv och jag reagerar ju likadant. Problemet är att man är så djävla feg att öppna käften om inte den andra säger något först, men det är det jag börjar komma till insikt med att det inte spelar någon större roll egentligen vad svaret blir, man förlorar ju ingen man hade innan.
    Men det är att ordspråket "Bättre vara tyst och låta folk tro man är en idiot än att öppna käften och ta bort alla tvivel" som man har i bakhuvudet... Men det är ju ganska uppenbart att på tex forumet eller IRL med folk jag känner så har jag ju nästan mundiareé istället  
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-25 02:27:32 följande:

Hon dumpade mig precis....igen!

Åh. Blir det precisionsharpun en tredje gången gilt då? Eller är trålen i kastad igen?
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-26 21:52:16 följande:
    Kom igen nu, tråden kan ju inte dö så fort Oppis eller jag är borta en dag eller två. Fler får ta ansvar och dejta loss!
    Ja jag ligger lågt nu, Jag är nöjd med tillvaron överlag Men jag håller dina tips i bakhuvudet hela tiden och jag funderar lite på en viss tjej som har en 6:a på intresseskalan, jag tror det skulle kunna bli en 10:a ganska snart om hon svarade lite, hon har gett vissa subtila indikationer som jag uppfattar det, men jag kan missförstått det också.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!