• Opcode

Ärliga nätdejtingstråden!

Med inspiration av samtalsämnet... blev jag intresserad av vem som hittat på detta otyg som kallas bilbingo. Istället råkade jag stöta på följande som bokstavligen fått mina tårar att spruta av skratt. "Du kan undersöka om du är en bilbingofantast genom att svara på följande frågor: ? Tycker du om att köra bil (och helst av allt även sitta i en bil)? - Tycker du om ljud, exempelvis biltutor? - Gillar du att umgås med människor? - Tycker du om att spela spel? - Blir du glad om du vinner? Om du svarat ja på 2 eller fler av frågorna så ska du definitivt ge bilbingo eller vanlig bingo eller nätbingo en chans." Mohhahahaha vilken djävla undersökning och hahah punkterna är så övertygande.

Everybody dislike somebody, but if you ask anybody they will name nobody.
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-16 21:04:18 följande:
    Ja, verkar som Tranås is da shit!
    Jag kan dessutom svara ja på fler än två frågor...så finns det hottisar som läser detta kan inboxa

Alla andra hottisar kan också inboxa....alla utom du Opcode!
    Sablars =-) jag som varit nere och köpt Räkmjukost och bolagetsbilligaste vin för att vi skulle kunnat ha en riktig romantisk kväll till bingolotto.
  • Opcode

stavfel också =) PUNKT

• Opcode
    Papito skrev 2012-07-18 20:27:22 följande:
    Ledsen att jag sabbar för dig Oppis men i krig och kärlek är allt tillåtet...

Haha precis Allt du säger kan användas mot dig :P
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-19 15:47:09 följande:
    Oppis....du är säkert en kanonkille...men....You are out of my league! Du kan inte vinna den här Oppis...hehehe.

Det är lugnt, jag gör walkover. Jag var ute i krogsvängen och skulle ragga igår, tyvärr så blev det lite väl mycket skitsnack på flaska och dom enda tjejes uppmärksamhet jag lyckades dra till mig var två polistjejers som jag uppenbarligen upprepade gånger skulle prata med, jag har alltid varit sådan mönstermedborgare så jag kände väl behövet att introducera mig och att dom dessutom såg rätt bra ut gjorde inte begäret mindre intressant... Tyvärr så tog min konversation en oväntad vändning när den ena tjejen blev sur när jag för tredjegången på kvällen återupptäckte dom och skulle bedyra vår vänskap, så jag fick åka med dom och sova på gallonmadrass i natt.
  • Opcode
    Papito skrev 2012-07-19 18:32:08 följande:
    Haha Oppis...lägg ner dejtandet ett par månader, åk till Indien, börja med Yoga och finn dig själv....sen kommer du tillbaka starkt på senhösten

Haha, du är bäst!
    Jo dom brukar säga så till mig ;) Muhaha
  • Opcode
    Anonym (nybörjare) skrev 2012-07-20 01:20:04 följande:
    men vad skriver man när nån låst upp sina bilder o man ba nä det här går inte
    Ja att du inte tycker att personen verkar vara din typ kanske? 
    Hey! Bite my shiny metal-ass!
  • Opcode

Låter ju onekligen skumt.

Ibland drar jag en anekdot från mitt liv... Jag inser det sakta men säkert att jag har varit med om det mesta.
  • Opcode
    Anonym (Unikum) skrev 2012-07-21 02:11:59 följande:
    Lite ironiskt att du säger att Opcode spelar i en högre division än du...
    Fast han säger att jag inte spelar i samma liga och det brukar tolkas som att man är en eller ett par divisioner lägre. Och det är ju inte mer än sant. =)
    Ibland drar jag en anekdot från mitt liv... Jag inser det sakta men säkert att jag har varit med om det mesta.
  • Opcode
    Anonym (Unikum) skrev 2012-07-21 03:07:05 följande:
    Det är omvänt..

Han skulle sagt 'Im out of your league' isf... Skrattande 

'Youre out of my league' betyder helt enkelt 'jag kan inte (ie klarar inte av att) tävla med dig'. 
    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080516040307AAVphfQ 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!