Papito skrev 2012-08-28 00:11:22 följande:
Sluta nu, killen är desperat! Klara varningstecken...snart kokar han kaniner. Om han är så på när du får space...hur blir det när han släpper loss..?
Nä, han kan nog inte få chicks och grabbar tag i det han kan nu.
Kom håg var du hörde det först!

Håller med, klar desperationsvarning där! Att bli så possesive, i brist på bättre uttryck, redan så med en gång, inget bra tecken... jag hade dragit öronen åt mig iaf! Såvida jag inte varit fullständigt förblindad av hennes skönhet... haha =)
"Råkade" ut för ett skumt fenomen igår. Är ju som sagt inte någon rutinerad nätdejtare egentligen, så andra kanske varit med om samma sak, vad vet jag? Berättade ju tidigare om dejten som varade över helgen som var. Jag har ju haft kontakt med några andra, riktigt trevlig kvinnor samtidigt, men som jag inte hunnit så långt i kontakten att vi faktiskt bestämt datum för träff eller så. Som den dumärliga (?) människa jag är, så fick mitt samvete mig att berätta för dem (via mail då) att jag träffat någon i helgen som jag sannolikt kommer att träffa igen. Och nu då till det riktigt oväntade, iaf för min del - fick helt andra reaktioner än jag förväntat mig! Trodde de antingen skulle ignorera mig totalt eller åtminstone bli sura och på sin höjd skicka ett bittert "lycka till då" eller något sådant. Men icke - det blev motsatt effekt, wtf?? De var alla oerhört vänliga och önskade mig all lycka till, dessutom - en ville absolut träffas ändå, så jag inte riskerade att "välja fel"... inga problem att jag redan dejtat/dejtar någon annan så länge det inte är allvar där än alltså. Den andra ville att jag utan att tveka skulle höra av mig om det inte blev någon fortsättning så småningom med nuvarande dejt.... och den tredje - shit... hon drog på något djävulskt! Jättesnäll och lyckönskande, men menade med all önskvärt eftertryck att hon bara ska "ha" mig först innan jag bestämmer hur jag ska göra... om hon så bara ska ge mig en lunchdejt jag aldrig glömmer... haha - vad fan svarar man på sådant!?
Jag är sjukt smickrad och förmodligen planetens mest lättsmickrade efter år av "bristande uppmärksamhet" i mitt tidigare förhållande, men seriöst - vad hade ni andra gjort i min situation? Jag har varit helt ärlig med alla och förklarat att jag inte vill såra någon - så något dåligt samvete har jag inte än som det är, men känner att jag drabbats av "överflödets förbannelse" eller något och att det lätt kan gå överstyr och gå åt h-e om jag inte skärper mig.
Sorry för ego inlägg här nu, men jag behöver input känner jag!