Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (singelmorsa) skrev 2012-09-24 21:44:18 följande:
    På vad sätt tycker du att det är jobbigt?  

Inte jobbigt jobbigt. Men jag hänger inte med folk jag haft sex med. Och ska man då vara ihop med någon som är bästis med någon man haft massor av sex med..tycker jag känns sådär. Jag skulle inte heller vilja hänga med en tjej,som haft massor av sex med min kille. Tycker det blir konstigt.
  • Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-24 21:50:04 följande:
    men, Jo det antar jag alltid intentionen är, men man kan ju vara mer eller mindre förtjust i en person från början. Jag menar självklart känner man intresse för en person man dejtar (om man inte är extremt konflikträdd och en sjukmänniska... men nu skanjag inte gå in på detaljer) men i vissafall kan man ju vara nästan såld redan första gången man ses och då har man ju en betydligt högre tolerans mot negativa saker än annars.
    Nä,jag vet vad du menar..OM man faller handlöst direkt..så blir det svårt.

Men mer som internetdejtning..då kan man ju sålla direkt..barn,inte barn...knullat bästis eller inte..osvGlad 

• Anonym (men)

Och denna kille har liksom typ berättat aaaallt de gjort i sängenObestämd Ja,han kanske inte var värsta kapet.

• Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-09-24 23:10:30 följande:

Vilka krav. Snygg och ha nåt innanför pannbenet. Tur att man är kille så att man kan nöja sig med att tjejen är snygg... :)

Precis..tjejer kommer undan med alltTungan ute Men är man både snygg och smart..vem ska man välja då..Tycker det är såå tråkigt att snacka med ett 6-packFlört
  • Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-24 23:28:57 följande:
    Gillar du öl också?

Sådär..men man får ju lägga manken tillCoolFlört
  • Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-09-25 00:03:26 följande:

Och sen är det tråkigt att titta på en ölmage när man har pratat klart....

Nä,så mycket gillar jag inte öl..att jag behöver en hel tunna...Solig
  • Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-25 08:17:39 följande:
    Ölmage går att träna bort, men inget kan få skit att smaka gott. Sug på den ett tag

Sug och sug..
    Nä,hjärna först..men fan man vill ju tända på sin dejt.. 
  • Anonym (men)

Mhmm..njae,jo,man kanske inte väljer någon som man blir rädd för när man ser? Därför är det ju lättare att träffa folk i umgängeskretsen..då märker man verkligen personlighet osvGlad

• Anonym (men)

Njae..alltså,jag begär inte av ngn kille..det jag inte kan uppehålla självGlad
    Det vore ju dubbelmoral..han ska vara snygg och tjäna bra..och jag kan gå i svettisbyxor och inte tjäna något.
    Sedan kan ju saker hända i livet och då ska man stötta varandra.

Som sagt,bara att få någon är ju inte målet. Sorry,men det är inte svårt. Men ska man ha någon med bra värderingar och som älskar en när man blir rynkig(för det blir de flesta va?Solig) Är det svårare. Jag tror det är skitsvårt att ta någon för pengarna bara..känner man sig inte "skyldig" att bidra med något då..städa,matlagning osv. För man inte är på samma plan? Jag vet inte alls. Kanske bara jag som känner så. Jag klarar mig själv och det tänker jag alltid se till. Sedan ska en karl förgylla min tillvaro,med sin närvaro..inte med sin fina bilGlad     

• Anonym (men)
    modesto skrev 2012-09-25 11:32:58 följande:

Om man tittar på andra par, speciellt medelålders, så ser man att väldigt få kvinnor och män bryr sig om sådana saker som ölmage eller hårbortfall, kanske gör de det mer i stora städer där folk är mer fåfänga? För mig personligen är det viktigt att han ser ut på ungefär samma nivå som jag.

Men det beror nog mer på människorna och hur länge de varit ihop. Har de hängt ihop länge,älskar de ju varandras inre grymt mycket också.
    Får killen en ölmage under tiden man är ihop..älskar man ju hnm redan? Och slutar ju inte för det. Men man kanske inte går igång på en ölmage ala Plura om man ses ute som singlar? 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!