Ärliga nätdejtingstråden!
Tänk vad olika man kan uppfatta samma texter, jag uppfattar inte alls Xmag som att han skulle "älska sig själv lite väl mycket", mer att han vet ungefär hur han vill ha det.
Jag har i alla fall bestämt mig för att avrunda med min nätdejt. Han är trevlig, men jag känner att jag inte kommer honom särskilt nära inpå och det känns som om vi liksom mer står ut med varandra än är tokiga i varandra. Vill ha mer så ska lägga fram detta så snart som möjligt så att jag inte slösar hans tid.
Hur gör ni när ni avslutar med en nätdejt ni träffat ett par gånger? Vi skriver inte till varandra på dejtingsajten längre, men skulle ni messa eller styra upp en träff och ta det ansikte mot ansikte?
...Skulle man kunna ringa? Eller är det fortfarande fegt och ohyfsat?
Ja jag vet. och grejen är den att skulle situationen vara omvänd skulle jag mest tycka att det var jobbigt ur sårat-ego-synpunkt, och jag tänker att det nog kan bli så för honom med. Det känns inte som om han är särskilt såld på mig, men har en liten farhåga att om jag läst av honom fel så är han kanske bara rädd för att bli bränd och då lär inte jag göra saken bättre. Kan inte fortsätta träffa honom bara för hans skull, det måste ju klicka. Men hatar verkligen sådant här. Han kommer ju att tro att jag är knäpp, jag har helt klart varit mer "på" än vad han har...