• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (singelmorsa) skrev 2013-01-20 15:14:12 följande:
    Jag skulle vilja se dig in action nån gång Skrattande
    Haha...men det är ju inte direkt så att jag slänger mig på brudarna..mer att jag vågar babbla på, vågar flirta..haha, lät som att jag ställer mig på en scen och kör mina moves, haha.

Och att jag inte tar så hårt på ett nej. På krogen t.ex. (är väldigt sällan på krogen)...går jag fram till en tjej och får nobben så gräver jag inte ned mig, stället är ju förhoppningsvis fullt av fisk...

Samma på nätet, jag skriver till dem som verkar intressanta men tar det inte personligt om jag får nobben...eller om jag skrivit ett tag med en tjej och sen ska kort skickas (har ingen profilbild)..blir jag då nobbad tar jag det inte så hårt, även om vi skrivit skitmycket. Jag har ju själv valt att inte visa kortet och attraktion spelar ändå en viss roll, så är det. Så känner tjejen att jag inte är hennes typ gräver jag inte ner mig, finns mycket fisk på nätet också
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-01-20 15:14:12 följande:
    Jag skulle vilja se dig in action nån gång Skrattande
    Du kallade mig t.o.m gangster när du sett kortet (hon är halvblind, ser låååångt ifrån ut som en gangster)...ändå är vi bra polare nu!
  • Papito

ONS är överskattade!

Man känner sig rätt bra när man lyckats ragga upp henne så hårt (eller blivit uppraggad) men sexet är sällan bra och det känns rätt tomt efteråt.
    Ska inte påstå att det aldrig kommer att hända igen men jag föredrar att ha sex under andra premisser.

• Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-01-20 15:50:57 följande:
    Haha, men du ser ju ut som en gangster på det kortet! Cool men jag tycker om dig ändå Kyss
    Jag kan köpa trött, snäll, mesig, snäll. söt....t.o.m ful faktiskt...men gangster???

NEEEEEEJ!!!

Och egentligen finns det inte så mycket att säga om kortet, snygg räcker långt!
  • Papito
    Afrodite79 skrev 2013-01-20 15:57:39 följande:

Annars tycker jag att sexet just kan vara väldigt bra vid ONS. Man känner inte varandra och behöver inte känna sig blyg eller hämmad. Det blir så opersonligt på nåt sätt så ibland kan det faktiskt vara rätt så bra sex vid ONS, man är mera ohämmad sas. Än om man ex ska ha sex med någon man håller på att lära känna, har känslor för osv - då kan sexet vara lite väl krsytat, så i början

Men jag håller med, efteråt kan man ju känna en tomhet, eller kanske t.o.m känna sig smutsig...  
    Ok...men då bokar vi en sexdejt...djuriskt, ohämmat sex! Tungan ute

• Papito
    NooneBird skrev 2013-01-20 17:09:47 följande:
    Nu har killen som jag skulle hadejt med som inte dök upp börjat höra av sig. Påstår att han kom dit men hittade inte mig ocg gick hem... Varför hör man inte av sig på telefonen då? Suck...
    Herregud vilka strulisar du hittar, förstår att du ledsnar ur...hade aldrig orkat med sånt velande. Hade faktiskt tackat för mig och hittat någon mer stabil.

Lite det jag menade med tidigare inlägg, jag ser ju dejten som en första träff, för att se om det finns potential. Klart att folk kan ha otur och råka ut för saker (jag själv råkar alltid ut för något innan en dejt, tur att det finns förstående kvinnor, haha) men känner jag att förklaringarna inte är trovärdiga lägger jag ner utan att ta det som ett nederlag. Hellre det än att vänta till dejt fem eller mer.

Tänkte på han den där som du pratade så himla länge med. Jag förstår om du faktiskt vill ge det en chans men du kanske ska se till att boka en dejt ganska omgående och förklara för honom att det är sista chansen. En sak om dejten går sådär pga nervositet men att han banne mig får dyka upp.
  • Papito
    Afrodite79 skrev 2013-01-20 17:20:27 följande:

Ja, om du inte redan dejtade så hade vi kunnat Kyss
    Ja...preciiiiiiis!
    För det hade du gått med på..haha, snacka om att vara kaxig framför skärmen!!! Tungan ute
  • Papito
    Beya skrev 2013-01-20 17:18:42 följande:
    Jaha här lämnar man er någon dag eller två,och när man kommer tillbaka så har tråden förvandlas till en sextråd

illa illa  
    Hello darling! Flört

Välkommen tillbaka! Kyss
  • Papito
    Anonym skrev 2013-01-20 18:06:44 följande:
    Ja, det är konstigt hur starkt såna där grejer kan sitta. Jag anser mig vara superfeminist, och ändå känns det lite konstigt att jag och min kille är tillsammans på grund av att jag "jagade" honom...
    Afrodite79 skrev 2013-01-20 18:04:05 följande:

Altlså, jag kan gilla att "bli jagad" och kan vara lite gammelmodig i det tänket och visst jag är medveten om det men faktum kvartstår att jag faktikt gillar det Men jag kan absolut oxå ta kontakt med killen och visa intresse fast att han inte jagar. Det ena behöver inte utesluta det andra.
    Varför känner ni så?
    Det är ju superattraktivt med en tjej som vill ha mig så mycket att hon faktiskt är den som jagar. Samma med övriga initiativ, en flickvän som vågar trycka upp mig mot dörren och släta av mig då och då är också jäkligt uppfriskande Tungan ute

Sen gillar jag att jaga, känslan när man vet att man brutit igenom hennes kompakta mur, då, när man vet att hon inte kan låta bli att le eller charmas...den är underbar! SkrattandeTungan uteSkrattande

Sen är det inte alltid hon faller fullt ut, kanske stannar vid en flirt (oftast, väldigt mycket oftast) men det är nästan skit samma, när första riktiga leendet kommer...då är mission completed Cool

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!