Tusse85 skrev 2013-01-16 21:54:19 följande:
Hmm har ni haft någon på en dejtingsida som ni misstänkt är fejk?
Jag har haft en kille från boden som var inne på min sida väldigt ofta, dock hade han bilder osv så kändes som en vanlig kille. Men när han varit inne på min sida 101 (!!) gånger så skrev jag ett mail och sa att han hade rekordet på min sida så jag kunde iaf säga hej och så frågade jag vad han gjorde typ. Han läste det men svarade aldrig. Efter att han besökt min sida ytterligare 6 gånger utan att skriva så blockerade jag honom helt enkelt.
För 2 veckor sedan dök samma kille upp igen på min sida, liknande smeknamn, kände igen bilden plus att det stod ju att han var från boden. Då hade han hunnit besöka min sida 7 gånger och jag valde att blockera honom då igen.
Nu idag är han inne på min sida igen med ännu ett nytt konto!!! Blockerade direkt.
Och tycker faktiskt det börjar kännas lite obehagligt nu.. men samtidigt hade han ju flera kort... iofs är det ju bara att hitta någon på fb så har man ju massa semesterkort osv...
För inte tusan skaffar väl en normal person 3 nya konton?!
Fejk och fejk. Jag hade en kontakt som jag utbytte lite mess med en kort tid. Hon gav mig sitt mobnr så att jag skulle ringa. Jag ringde för hon verkade vara trevlig. Möttes av en stämma som talade svenska med klar rysk brytning. Hon ville att jag skulle skicka efter en taxi till henne så skulle hon komma hem till mig med en gång.
Jag tyckte att det var väl framåt för en tjej med en man hon aldrig hade träffat. Inte för att jag är farlig men det vet ju inte hon. Efter en liten stund så undrade hon hur jag skulle ha det och ''by the way så kostar det 2000kr'' sa hon.
Driftigt.
Jag avböjde vänligast