• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Ingen aning, man kan väl undvika att outa någon oavsett om det är tillåtet eller inte men jag vet inte vad reglerna säger.

• Papito
    Opcode skrev 2012-07-26 22:44:44 följande:
    Det är lugnt Papito, jag har fått en inställning som säger det kommer när det kommer, om det kommer. 
    Jag klarar mig som singel just nu och kanske resten av livet också. Det känns bara lite tråkigt för jag vet att jag kan ge någon annan så mycket om jag vill. Men samtidigt var det lite det som mitt förra förhållade föll på tror jag... Jag var för dedikerad och uppmärksam, det blev att man blev taget förgivet istället och sedd som en vän. 
    ATT det kommer, är jag helt övertygad om. Däremot kan det ta tid ibland. Just nu verkar du väldigt medveten om att du egentligen behöver mer tid att landa på och det är skitbra att du ser det. Stressa inte, ju mer du landat desto lugnare kan du ta det i en kommande relation och ökar därmed chansen att det ska funka.

Jag är helt övertygad om att det finns någon för dig också....jag lovar att inte plocka alla
  • Papito
    Opcode skrev 2012-07-26 22:41:58 följande:
    Skriver någon mitt namn, så tycker jag det är helt rätt att jag svarar med hennes. 
    Jag har som sagt ingen aning om vad reglerna säger men det är klart att om hon skriver hans namn så är det inte märkligt om han skriver hennes. Mer än så lägger jag mig inte i
  • Papito
    Anonym (glasberget) skrev 2012-07-26 23:52:43 följande:
    jaha... ska dejta en kille, och jag är tjock. Fet, liksom. Har inte någon fullkroppsbild på dejtingsajten, så han vet inte. Känns... mindre bra.
    Går säkert bra ändå. Man kan vara tjock och jätteattraktiv., allt handlar inte om hur tjock man är. Ett tips om du är orolig för det är att kanske hinta lite om det innan, då slipper du vara så osäker (och redan i underläge) på dejten.

Men är han någgot att ha så är det inte det som avögr, tänk så.

Lycka till!!! 
  • Papito

Jag dejtar bara såna som är fulare än vad jag är...ta hon den där stockholmstjejen som jag hade kommit en bit med....mycket fulare än vad jag är men vad ska man göra..är man snygg så är man

• Papito
    Anonym (e) skrev 2012-07-30 16:27:45 följande:
    Haha varför dejta sådana som är fulare än dig själv? Själv satsar jag på de som är lika snygga, och jag är ju snygg så
    Jaha...är det en invit?
  • Papito
    Opcode skrev 2012-07-30 17:56:34 följande:
    Känner jag Papito rätt vid det här laget bor han på happypancake
    Opcode opcode opcode....du har mycket kvar att lära!

Jag borde kanske inte ens hänga i den här tråden, är bara medlem på en (1) dejtingsida och har inte loggat in där på snart två veckor!
    Inser att att jag säkert framstår som en desperat casanova...haha...men jag är faktiskt raka motsatsen. Är långt ifrån desperat, trivs ok med singellivet även om jag hellre har en kvinna. Tycker att det är skitkul att flirta och ha en flirtig jargong även irl men när jag väl har partner är det bara med henne...och kassörskorna jag gör så...därför får jag passa på att så min vildflirt när jag är singel...

Glimten i ögat Oppis, glimten i ögat!
  • Papito
    Anonym (e) skrev 2012-07-30 17:35:04 följande:
    Haha kanske Var bor du? Hihi
    Vad menar du?
    Trodde att alla visste att de bästa männen bor i Göteborg...
  • Papito
    Anonym (Kille 37) skrev 2012-07-30 18:48:56 följande:
    Hmm intressant ämne de här!
     Jag har aldrig testat på nätdejting hur ska man vara som kille då för att ni tjejer så falla pladask för mig då? :) Enda jag har prövat att chatta på ett ställe för länge sedan men många tjejer skrev ju knappt förutom Ja o Nej! Vad ska man prata om då? På en krog är de ju lättare att få kontakt men på nätet verkar tjejer vara så svåra.....å jag ids inte hålla på o fjäska o larva mig... 
    Grundtips 1: Gör som jag!
    Grundtips 2: Vill du inte göra som jag? Gör åtminstone inte som Opcode!

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!