Anonym (c) skrev 2012-07-06 21:19:21 följande:
Ja, jag måste väl hoppa in i tråden eftersom jag oxå börjat med nätdejting...jag är singel, tjej mellan 30-35 o känner egentligen att jag kanske är för ytlig för detta, för jag har hittills bara hittat 1 kille som ser snygg nog ut på bild o som verkar intressant i hela mitt län...suck..är dessutom för fånig för att lägga ut bild, har en privat bild att visa men skulle tycka att det vore så pinsamt om nån vän eller nån från jobbet hittade mig där..jag har ett sånt utseende som brukar tilltala killar, är ingen modell men är söt, blond o vältränad, ja ni förstår, så jag fattar ju att en bild skulle öka chanserna..men sjukt nog vill jag inte bli dömd för mitt utseende först, trots att det är precis vad jag själv gör med killarna. Men jag vill att de ska tycka jag är rolig o intressant först, sen kan jag visa bild, ja ni kanske fattar? :) Skulle hellre ragga irl men har barn o svårt att komma ifrån. Vilka sidor är bäst egentligen? Vet att HP är gratis men finns inga liknande sidor som inte kostar skjortan? Jaja loggar väl in igen o kollar om nån skrivit;)
E-kontakt kanske, jag vet inte.
Problemet är väl som sagt att du inte är riktigt konsekvent, Killar går nog generellt lika mycket efter utseende som tjejer gör, men med tanke på svars ration från tjejer så kan man ju säga att man sänker kraven ganska rejält.
Så att få ett mail av en kille behöver automatiskt inte innebära att han är intresserad av dig, personligen så tycker jag dom flesta normalt byggda tjejer har något som tilltalar, men min erfarenhet är att många tjejer på nätdejting sajter är ganska så ytliga. Och trots att en del varit riktigt snygga så har man efter ett par mail förstått att det är nog inte utan anledning dom är singlar.