Inlägg från: Anonym (joo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (joo)

Ärliga nätdejtingstråden!

Om man kan och vill,kan man ju dejta varje dag. Folk är bra galna där:P Men jag funkar inte så iaf..måste ju ha ngt som verkar spännande:)

• Anonym (joo)
    Anonym skrev 2012-05-15 15:02:28 följande:
    nej, det gäller ju att man hittar folk som vill dejta en också, och det gör inte jag.

Men precis! Visst är det svårt? Och jag undrar om de hänger där,tror de bästa typ inte vet om det..och reggar sig aldrig:S
  • Anonym (joo)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 00:03:50 följande:

Jag börjar mer och mer tro på krogen och slumpen... Typ stöter på nån i en affär när man ska göra nått kompliserat köp som kräver offeter eller nått ovanligt.
    Har helt lagt ner "seriösa" siter som HP o MP. Man fårr ju inga svar  liksom. Konstigt att samma bilder och text på Fl eller BC ger mycke mer... Det är ju ändå samma folk.

Jag med..fast krogen går jag nästan aldrig på:S  Fast HP fick jag föör mycket svar på..fast som sagt,inte många som jag kände för. Kanske jag som är svår:P
  • Anonym (joo)

Fl..FL?-Familjeliv?  Eller?:)

• Anonym (joo)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 10:08:42 följande:

Jepp. Trevligaste tjejerna på nätet ;)

:);) samma med killarna..men jag tror det är ju för att man kanske kommer in i ngn bra diskussion ..På en dejtingsida kanske det är svårare med det. DÅ blir det mest,vad jobbar du med osv.
  • Anonym (joo)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 11:18:32 följande:

Jo du har så rätt där. Det blir som en tävling där man som kille måste ha alla rätta intressena , jobbet, musiksmaken å sånt. när det i verkligheten kan va ens totala motsats man blir förälskad i. MEn det kan man ju inte känna på nätet.

Jag provade faktiskt ett nytt konsept på dejtsida där det ska se ut lite som facebook och alla postar statusmedellanden som alla kan se på en vägg. Det är väldigt kompisaktigt och folk säger godnatt och godmorrogon osv. Men själva grejen att få till några dejter hände det ju inget med , så jag lämnade det. 

Jag är ändå inne i en tuff jobbperiod och på hemmafronten anlägger jag en Japansk trädgård  så att träffa nån ny just nu är ändå inte intresant. Om jag inte går ut på krogen eller stöter på nån i byggvaruhuset bakom betongen... ;)
    Nu kan jag ju inte gå in och kika på din sida,då ser du ju mig:P

• Anonym (joo)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 13:42:15 följande:
    Haha, läs vad jag skrev ovan om ärlighet och att alla är anonyma.... Tungan ute

hehe :D
  • Anonym (joo)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 13:44:16 följande:

Marksten va i våras det ;)

Ja det vore väl hemskt ;) Jag som vågar skriva öppet  jag....
    Du har säkert redan kollat opå min sida nån gång...

ah,det har jag:P Undrar vilken tråd det var...:)
  • Anonym (joo)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 13:48:58 följande:
    Jag kollade precis på hans sida. Helt öppet. Try it, you may like it. Flört

hehe;) Men men..verkar som om många bor lite långt bort. Ja,Sthlm har jag inte långt till iofs:)
  • Anonym (joo)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-16 14:26:12 följande:
    Allt går bara man vill. När jag träffade mitt ex bodde han 40 mil från mig. :)

Exakt. Min erfarenhet av HP är att vill man ligga kan man få göra det alla dagar i veckan med olika personer om man så skulle önska. Men det går inte att hitta något annat.
    Precis. Däråt bor jag. Så då har du sett mig där och jag har inte varit intressant nog. Flört

Joo..men jag vill inte;) jag vill ha hyfsat nära ju..annars får man ju längta och sakna såå mycket..och det gör man ju redan nu...
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!