Inlägg från: Anonym (joo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (joo)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Lom) skrev 2012-05-16 20:49:07 följande:
    Mmm Rynkar på näsan den enda som var ärlig, snäll och verkligen var intresserad av dig dissade du. Sånt svider.
    Inte kul att vara andrasorteringen.
    Men livet går vidare! Jag har en HP-dejt på fredag! :) En fika på Södermalm i Stockholm. Hur spännande som helst. Hon är 42 år och jobbar också med ekonomi och bokföring. Vi är båda i "sifferbranschen" s.a.s.
    Önska mig lycka till! Skål

Lycka till! Skoj!:D
  • Anonym (joo)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 20:28:19 följande:

Har jag kollat in dig då ?

Vet inte..man ser ju bara de senaste 100besökarna;)
  • Anonym (joo)
    LivingEasy skrev 2012-05-16 21:06:02 följande:

Mina 5 besök denna veckan va 3 gäster.,... Svår sits SKRATT
    Hehe,ja,gäst är jag ju inte:)
  • Anonym (joo)

Men jag håller med..man vill ju inte ha ngn som säger "älskar dig" efter 3dagar..men är de intresserad,vill man ju märka det iaf?

• Anonym (joo)

Njae,drar nog inte ut på en picknick på första dejten..kan ju bli väldigt obekvämt faktiskt. Lika som att bjuda hem ngn i sitt eget hem först ggn..nono

• Anonym (joo)
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 19:45:02 följande:
    Fika på stan är standard.
    Gärna att båda har något bokat två timmar efter, så att det tar slut oavsett.
    Men det är ju också jättetrist..fast å andra sidan,är det härligt,så fortsätter väl dejten:)
  • Anonym (joo)
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 19:45:02 följande:
    Fika på stan är standard.
    Gärna att båda har något bokat två timmar efter, så att det tar slut oavsett.
    När jag tänker efter,har jag nog inte haft så många "fika på stan" dejter. Men en vet jag iaf..han satt och väntade på ett fik..och jag kommer dit,han synar mig uppifrån och ner..sedan var det nästan som en anställningsintervju..tror nästan fan han hade ett block.
    Och vi skulle bara sitta där,när man druckit upp,var det typ slut. Och han mailade sedan och undrade om vi skulle ses igen? Det var helt märkligt. Alltså,han måste ju kännt hur totalt olika vi var.
    Dagen efter var vi på samma uteställe. Obekvämt.  
  • Anonym (joo)
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 19:55:12 följande:
    Nej, man ska inte säga att man ska göra något efter, det kan bli en ganska olustig situation om en vill och den andra inte. Bäst är att man bestämmer fika och sen är det slut efter 1 timma. Man går hem och funderar på om man vill träffas igen. Inget förhastat liksom.

Men varför vill kvinnorna bara veta om de duger till en fikadejt och sen avboka?
    Räcker det som bekräftelse alltså?
    Fan va surt...
    Nu väntar jag bara på att hon imorgon avbokar också.

Nä,jag bokar ingen fika med ngn,för att få bekräftelse. Det måste vara ngt mer spännande. Tackar nej till mycket dock,just för att jag inte bara vill fika och fika.
  • Anonym (joo)
    Alexiandra skrev 2012-05-17 19:56:38 följande:
    Fast jag ser ärligt talat inte hur det kan bli mer obekvämt än en fika/middag riskerar att bli?

Om jag sitter på fik X eller resturang Y, eller på en filt i stadsparken - det är ju sak samma ur obekvämhet/bekvämhetssammanhang. Det är lika lätt tacka för sig i alla tre situationerna om det skulle kännas så?

Och där ska man lämna han på filten bara. Nää
  • Anonym (joo)
    Alexiandra skrev 2012-05-17 20:07:00 följande:
    Du menar du hellre lämnar någon med bullen framför sig på fiken/med tallriken framför sig på restaurangen?

Om inte personen är alldeles psykoptisk och apart så fikar jag klart/äter upp och tackar för mig även om jag känner 10 min in i dejten att 'nej'.

Så, han kan lämna fiket/restaurangen likväl som han kan vika ihop filten. Alltså för mig, du får naturligtvis tycka olika, man ska ju göra som/det känns bäst för en själv.

Men ska mycket till för jag ska bryta en dejt mitt i en måltid eller liknande, så det blir ingen skillnad på picnic eller på 'lokal' någonstans.
    Japp,vi är olika. Skulle inte lämna ngn mitt i en bulltugga heller.
  • Anonym (joo)
    Alexiandra skrev 2012-05-17 20:04:29 följande:
    För att du då var tillräckligt intressant antagligen. Men sen halkade du ner på listan så att säga.

Vet de du dejtar om att du dejtar flera/många samtidigt/tätt? Det kan vara en anledning att de backar ur med. (Jag menar inte det är fel - jag gör likadant. Men det är inte populärt hos de man dejtar har jag noterat..)

Så känner jag iaf..jag vill inte dejta ngn som dejtar 3-4/vecka. Lite speciellt vill man ju vara. Och jag är lika tbx. Kan inte bara dejta huxflux.
  • Anonym (joo)
    Helpful skrev 2012-05-17 20:04:47 följande:
    Jag tycker nätdejting är det mest färglösa som finns! Blev övertalad av ett ex. att pröva för en massa år sen men jag hade en seriös presentation och fick inga svar. Så jag antar att man måste ha mycket pengar, en lyxjakt och stå klädd i polisuniform för att "lyckas" - alltså tvingas ställa upp på saker som tilltalar den kvinnliga reptilhjärnan. Not my cup of tea!

DÄREMOT kan jag berätta att det kl. 02.15 ringde en tjej som hade en slääääääpig röst och jag svarade nyvaken och hon sa att hon var ledsen för att hon aldrig fick sex. Hon sa att hon var "sjuk i något" (psykos har jag gissat mig till) och så frågade hon om vi inte kunde ha sex.

Kanske inte går under "dejting", men jag var skiträdd flera dagar efteråt!  

Men Gud! Det var en kille som stod i polisuniform..hallå? Allvarligt? Gick fetbort. Vadå vilja ligga bara.

Hehe..jo,hade ni sex flertalet ggr,kanske ni dejtade:P 
  • Anonym (joo)

Åh,nej,killar med bar överkropp och som visar tatueringarna,går bort. Det känns så "gud,vad snygg jag är". Skulle inte heller ha bild på barn,men det kan ju stå i profilen,så man vet.

• Anonym (joo)

Men alltså..3 st varannan timme..nej,det är ju taskigt om det går skitbra med den kl 13..och så avbokar man den kl 15,strax innan bara? Nä,en/dag får nog räcka i sånt fall. Jag dejtar inte så mycket just nu iaf. Men jag springer inte ut efter ens 10mail heller. Vill veta lite mer:)

• Anonym (joo)

Hur går det för alla?:)

Men vadå,helpful..tappade nr..hade ni inte varandras namn..måste ju kunnat hitta på varandra igen? 

• Anonym (joo)

I.C..och hon hette Karin;) en människa hittade mig en gång bara på förnamn och stad..måste letat ihjäl sig:)

Kanske var jag då:P..för jag frågar aldrig ut ngn..det tog ett par månader,innan jag frågade var min dejt bodde,haha! 

• Anonym (joo)
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-29 14:01:32 följande:
    Det ironiska är att jag helt plötsligt verkar ha blivit utsedd till "veckans kap" bland killar jag pratat med under längre tid men som aldrig något hänt med.
    Så fort jag slutade vara singel blev jag det bästa som hänt sen skivat bröd! Och jag fattar ingenting?! 

Och hur vet du det..du som inte lämnar ut telenr och inte msn och inte är inloggad..Hmm..Solig  Du bara fortsätter prata med killar,som du inte är intresserad av...
  • Anonym (joo)
    Papito skrev 2012-10-29 14:35:21 följande:
    Borde du väl göra när du inte är singel..
    Men exakt..är man kär och inte singel..varför hänga kvar..
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!