Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Ja fick 15 ägg!!! Av 16äggblåsor????
Ja fick 15 ägg!!! Av 16äggblåsor????
Wow! Stort grattis!
Vila nu och ta hand om dig själv!
Kram
Tack alla! Hur 17 fick ni bukt på den känslan att ja behöver göra nr 2.. Har försökt halva dagen o kvällen.. benen högt osv.. går inte bara!! Gör skit ont i magen
Av mina 15 ägg var 5 mogna men två var toppen och hade befruktats och så bra ut så de skall odlas vidare! Blodprov kl 8 på onsdag och insättning kl 13. Ja är nöjd men hade hoppats på fler! Nu skall jag be till bebis gudarna att de håller sig till onsdag o i 9månader i mig!
:) Ännu en sak du kan bocka av! Jag kommer hålla tummarna så att de blir blå för att allt ska gå bra med återföringen och den lill* ska se till och stanna sen :).
Kram
Jag lovar! Håller vad jag kan! Denna ständiga oro..
Kram <3
Ni som har fått insatt blastocyster hur har man räknat med ruvningen o veckor? Får min blastocyst imorgon o då är befruktade ägget 5dagar gammalt
Td blir densamma då man räknar 18 dagar från äggplocket. Jag har för mig att jag fått veta att jag ska räkna dag 1 från återföringsdagen med blastis men egentligen borde det vara dag 5 som du skriver. Du får höra med dem.
Lycka till idag!
Kram
Så mina vänner då har jag oxå lagt mig för ruvning! En fin blasto blev placerad medans syskonblaston hamnar i frysboxen;) känner mej positiv o glad! Kram
Heja! Vad roligt att de blev så fina
Lycka till nu och håll benen i kors