• diana0101

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Tack för stödet alla. Vi har funderat på om det kan ha berott på att jag var sjuk vid insättningen... Våra kroppar är ju inte med från början vid befruktning och graviditet utan helt plötsligt när det i mitt fall, kämpas för att göra sig av med främmande föremål och infektioner så kommer det in ett 5 dagars embryo som ska bo där inne... Det kan naturligtvis berott på något annat men det är iaf en tröst att tänka så.
    minimi85: Det är riktigt vi har 3 st embryon nedfrusna så än finns hoppet.

• diana0101

gklassy: Ledsamt att höra vilken situation ni befinner er i nu men jag är säker på att de kommer att hitta rätt behandling för er!

Jag har idag fått negativt resultat på blodprovet. Jag hade redan förstått att det var så det var riktigt tungt att ge sig in på rmc imorse. Det positiva är att vi har tre nedfrusna embryon kvar. Nästa försök blir ett FET i v 18, naturlig cykel. Lycka till Själva torkar vi tårarna och åker till Paris! Då ska jag dricka massor med vin och äta Brieost!
    Lycka till alla ni andra!

• diana0101

TossanJossan:
    Jag började med Gonal-F på cykeldag 2 och började med 112.5 IE och efter första vul höjdes dosen till 137,5 IE

Ni som har gjort FET, dem tinar väl inte upp alla (om man har mer än ett) embryon man har? Vi har tre st i frysen och v19 ca, kommer vi att göra ett FET men jag har funderat på om det finns en risk att man skulle förlora alla tre vid upptiningen...?

• diana0101

Gordita,

Nej vad obehagligt! Jag hoppas att du mår bättre nu och vad bra att det inte verkade vara något allvarligt! Ge inte upp om det inte blir något denna gången. Vi är många som försöker på nytt ð???

Libra: Vad roligt att höra att ni fått så bra resultat! Jag håller tummar och tår blåa för dig!!!

• diana0101

Lele 79: Jag minns att dem sade att får du mens efter kl 19.00 så räknas dag 1 först nästa dag.

• diana0101

Lele79: Jag hade korta protokollet med Gonal och jag kände absolut ingenting av min behandling. Detta oroade mig för då trodde jag att det inte verkade och att det inte hände något med äggproduktionen men det gör det

• diana0101

Lele79: Jag fick oxå mycket ägglossningsflytningar, verkar som att de flesta får det och att det är ett gott tecken! Blev oxå orolig för det och trodde att jag skulle få egen ägglossning men det händer inte förrän du ska ta din ovitrelle

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö