• minasera

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Imorgon är dags för andra Vul.. Vi få se hur växer upp mina ägg...

• minasera

Hej alla! Idag var min andra Vul. 4 st över 16 mm , 9 st mellan 10-15 mm och 7 st under 10 mm. Inom 4 dagar de växte upp ganska bra. Nu jag väntar telefon samtal från Rmc för Äp datum.

• minasera
    Tinapina skrev 2012-08-28 16:46:45 följande:
    Äp i morgon:) nervös och förväntansfull!

Jag har Äp imorgon också.. Spännande. Jag går till Rmc mälmö och du?
  • minasera
    Tinapina skrev 2012-08-28 13:18:06 följande:
    Minasera. Grattis till så många fina ägg:) fick du inte äp tid när du va där?

Jag har vArit Vul på halmstd. Men imorgon jg ska åka till mälmö
  • minasera
    Tinapina skrev 2012-08-29 14:57:03 följande:
    Minasera. Vad spännande med äp, vart på det idag:) går också på rmc Malmö. Lycka till i morgon då:)

Tack Tinapina, hur gick din Äp idag? Hoppas de har fått många fina ägg och alla befruktar idag.
  • minasera

De fick 14 ägg (otur första och 2:a ivf var också 14 ägg) och 11 st befruktade ( 2:a gången var samma men dag efter 9 st ibte utveclade) imorgon Et. Vi få se... Men jag är redan hopplös :(:(:(

• minasera

Jag fick 2 embryo ( 5 cell) tilbaka idag . Nu jag är ruvare också... Lycka till alla...

• minasera
    Snövitt skrev 2012-09-01 21:00:22 följande:
    Varför fick du 2 embryo?

Vet inte det är min 3:e försökt men ålders och embryos kvalitet påverkar . Min första försökt jag har fått ett emb. Andra och 3:e fått två.
  • minasera
    fridalilla skrev 2012-09-02 23:48:34 följande:
    Minasera: håller tummarna för att nån av äggen vill stanna kvar :)

Tack! Hoppas jag också. On det blir båda två det blir bonus...
  • minasera

Tack Tany lycka till dig också.. Et blir min sista gång.. Om jag blir gravid jag blir annars jag ska inte försöka mer...

• minasera
    Miilli81 skrev 2012-09-08 14:09:08 följande:
    Hej! Hur har det gått för dig minasera? Jag är på ruvardag 10 och kunde inte låta bli att tjuvtesta imorse... Har testdag på måndag. Jag fick ett starkt plus!!! Jag kan knappt tro att det är sant....!!! Jag har molande värk i magen långa perioder varje dag. Det känns som om mensen ska komma hela tiden men nu försöker jag tänka positivt Lycka till alla!

Hej jätte grattis! jag är Rd 8 och har inga sypmtom... Td på onsdag jag tror jag ska vänta till onsdag och inga tjuvtest.
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö