• minasera

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

I Malmö igen...

• minasera

Hej alla ! Jag fick två ägg tillbaka. Vilken överaskning. Mina embryo var inte top kvalitet denna gången och läkaren rekomenderade att lämna tillbaka två bra kvalitet ägg istället 1 top kvalitet... Håller tummarna till den 25 maj...

• minasera

Ja de bada två var 4 celliga. Och innan återlämning vi underskriv papper som vi accepterar risk att vara twiling... Jag vill ha ett barn men om de blir två jag blir dubbelt glad... Hoppas hoppas hoppas.... Det tåg 2 minuter för transfer och inget ont... Bara jag var jäte kissnödigt och det gör lite ont men efter transfern man kissar direkt sen nu jag kör hem till Halmstad.

• minasera
    Tany skrev 2012-05-14 18:43:24 följande:
    hoppas hoppas hoppas att ni har friska tvillingar ...Solig
    hur lång tid det tar för AP och ET ? hur länge du vila efter ET?
    jobbar du i morgon?
    ÄP tog lite längre tid  därför att man får först medicine sen bedömning efter ÄP nästan 1 timma man sover och tar frukost men ET tar 10 min.(ingen bedömning ingen medicin)Glad
  • minasera

Hej Allihoppa!
     Idag ruvdag 4.  jag kan inte sova över min mage därför att jag har jätte ömma bröst, på morgonen de är nastan 2 storlek större men kvällen blir llite bättre jag fa min Crinon på morgonen. annars allt var ganska normalt ingen andra tecken än nu..  bara 8 dagar kvar för blodprov.. nervös och spännande...

Kram till alla...

• minasera

Tack för alla... Hoppas hoppas hoppas jag kan få ett plus... Jag är inte sakert än nu att göra tjuvtest.. kanske 24 tosdag jag kan göre men det är bara kanske..

• minasera

Hoppas hoppas hoppas också...Skrattande vi vet inte men första försökt alltid har mindre chans. det var inget anleding för att inte lyckas. Förra gången var toppkvalitet embryo men funkade inte...vi få se vad ska händer med bra kvalitet embryo.

• minasera
    Tany skrev 2012-05-20 10:49:43 följande:
    Hur känner du med graviditet symtom? vill du äta eller vill especial sak efter överföring? du vila alltime?
    Jag har ingenting special.. jag vilar inte hela tiden.. jag mår lite trött. jag har alla cricone biverkningar som ömma bröst. trött, kissnödigt osv. de är nästam samma som graviditet symtom. därför jag försöker att inte tänka mycket.. jag promenerar varja dag som kort promenad 3 ganger half timma.. förra gången jag hade jätte hård i mage när jag var ruvare sen min läkare sa till mig för att när man promenerar tarmarna fungerar mycket bättre.. 
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö