Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Fick avbryta !
Fick avbryta !
2016 kanske blir ett bättre år !
Jag håller tummarna ! Tänk inte oavsett hur mycket tankar du lägger på det så kan du inte påverka resultatet ! Jag hoppas verkligen det går bra för dig !
Fy vad tråkigt! Känslomässig berg och dalbana i kombination med känslomässig utmattning! Jag tror på 2016, det känns som året då det vänder! Imorgon får jag min dom, fortsätta eller avbryta...
Kram
Känslan av maktlöshet och orättvisa är värst! Hur glr ni andra för att resa er upp igen och våga fortsätta ?Var hittar ni viljan? Jag orkar inte ! Det finns ingen glädje jag kan inte gråta heller ! Bara känslan av likgiltighet !
Du också !!!
Fan vad surt :(
Massor av styrkekramar..Hej Kajo! Har tänkt på dig. Jaha så pass.. Då blir det ett par tunga veckor framöver. Hoppas så att det vill stanna denna gången!
Jag började med nedregleringen igår. Ska ju testa långt protokoll denna gången. Känns helt ok, och jag vill inte vara annat än hoppfull att det ska gå mycket bättre. Vi får se..
Nästan samma sak hände mig ! Två cystor som de kallade det hade vuxit mycket och de andra var omogna och små ! Detta var fjärde påbörjade försöket för mig ! Tro mig jag vet vad du går genom !
[quote=75999380][quote-nick]regnbagsbarn skrev 2015-11-13 16:31:34 följande:[/quote-nick]Åh, fy farao vad tråkigt! Får jag fråga av vilken anledning? 1 blåsa hade tagit över liksom och hade växt mycket mer än de andra- de som var stora i onsdags hade t.o.m minskat... det var en rejäl chock och världens kalldusch. visste inte att det kunde hända. så otroligt besviken i onsdags var det så självklart atr äggplock skulle det bli frågan var bara när och nu var det bara vi avbryter inget att göra...
Jag körde gonalf först två korta och ett långt protokoll! Blev äggplock en gång men de klarade sig inte så ingen insättning! Sista gången menopur och nedreglerad i 2 mån för behandla emdometrios! Nu ska jag ta spruta istället för nässpray synarela första blödningsdagen! Hur många försök har du gjort ?
Jag kan inte släppa att jag fick avbryta allt i torsdags ! Jag är i förnekelse ! Tänker att ja äggblåsorna är ju kvar så jag kanske kan bli gravid på egen hand ! Tänker på det konstant! Orkar inte jobba, göra något, träffa någon ! Bara gräva ner mig tills det är dags för nästa försök! Är helt besatt .detta kan inte vara bra är rädd att jag kommer springa rakt in i väggen/dörren snart ! Hur gör ni andra ?
Tack för alla fina ord !
Jag håller tummarna för er
Då var äggplocket gjort. Vi blev verkligen väl omhändertagna och jag tycker inte att det gjorde särskilt ont. Fick dock bra smärtlindring. I slutet fick jag en blödning som gjorde att jag fick dropp som hämmade blödningen och fick stanna kvar längre tid än väntat. Nu är jag hemma, trött och har ont. Totalt 8 ägg plockades ut. Imorgon får vi veta hur det har gått!