Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jag håller verkligen tummarna för dig! Jag önskar dig en liten bebis.
Jag har aldrig lyckats få tillbaka något men jag hoppad pckså
Jag håller verkligen tummarna för dig! Jag önskar dig en liten bebis.
Jag har aldrig lyckats få tillbaka något men jag hoppad pckså
Hej ! Hur har ni fått tag i melatonin? Är det kliniken som har skrivit ut det? Jag har hittat en sajt dör man kan beställa det ? Vågar man ?
Melatonin ska förbättra ägg kvalitén !!
Vad är det för något?
Jag förstår verkligen att det är svårt att vara positiv! själv har jag en månad kvar på min nedreglering! Är så trött på allt väntande ! Dagarna timmarna känns så långa! Ju mer information jag söker desto mer orolig blir jag ! Men jag vet inte vad jag annars ska göra?
Du har rätt! Men jag är så trött p de ! De har ingen koll ringde in idag för att fråga hur jag ska göra efter min nedreglering men den infon skulle jag redan fått!!!! Jag ska ha menopur istället vet inte hur man tar det! Eller när jag ska börja om jag får börja! Jag vill verkligen träffa läkaren imman jag börjar för att diskutera dos och amh och massa frågor ! Men de svarar inte ens i telefon och när de väl gör det är de är de skitstessade !!!!
Tar synarela för behandling av endometrios och då skulle jag ta det i två månader och mensten uteblir !! Detta är mitt tredje försök! Har aldrig kommit till insättning ! Äggen klara sig inte mer än 48tim ! Hur har det gått för dig ?
Jag har kört kort en gång och långt protokoll 1 gång! Nu blir extra långt protokoll !hur många ägg har du fått ? Men jag måste få toll ett möte med läkaren för om det är lönt att använda sista försöket toll detta eller köra ägg donation istället!!!
Vi fick ut 7 ägg. 4 var mogna nog för att testas att befruktad. 3 blev befruktade. Hade äggplock en fredag. Fick info på lördagen om att vi skulle ha insättning på måndag. Inget samtal på söndagen. Sedan ringde de när vi satt i bilen på väg till Malmö och sa att inget av de tre äggen fanns kvar.. Gjorde så ont!
Vart föll ni? Kram!
Cina84! Jag hoppas allt är ok !
Fick äntligen tag i någon vettig på rmc idag ! Vi bestämde att jag ska vänta med att starta behandlingen tills jag har träffat min läkare och hennes första tid var inte förrän 23! Jag vill veta om jag ska göra sista försöket ivf el satsa på ägg donation! Rädslan för att få ännu ett dåligt besked dvs dåliga ägg tar kål på mig ! Jag för stirrig som funderar på äggdonation såhär tidigt! Denna omgång har jag gått på zonterapi käkat q10 och behandlat endo! Vad ska jag göra ????