• Sessan 83 K

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Libra: Styrkekramar till dig {#emotions_dlg.flower}

Mrs81: Jag ska ju ut och resa runt nyår och då är jag förhoppningsvis gravid och stödstrumpor ökar blodcirkulationen i benen och sen har jag även ett stillasittande jobb så jag kan ha dem även där. Oftast börjar man använda den strumpan mycket senare i graviditeten... men jag vill inte vänta :) Dessutom har Lindex köp tre betala för två idag ;)Tomte

• Sessan 83 K

Tant groda: ja det har lindex snygga och ser precis ut som snygga svarta sexiga nylonstrumpor i 40 d .ingen som ser skillnaden, inte ens din man om det hettar till och inte jag heller, var tvungen att lägga dem i en speciell låda så jag vet vilka som är vilkaGlad

• Sessan 83 K

åhhh nu har jag gjort det igen ( blivit tvungen ) att på facebook skriva "grattis till ert lilla barn" till hela 3 TRE stycken bara nu ikväll...;( åhalla får barn.... Jag ser nog lite väl positvt på detta med IVF, tror att jag ska lyckas på första försöket...MEN JAG FÅR NOG BÖRJA TÄNKA OM så jag inte blir allt för besviken då de inte kommer gå... Vilken jävla helvetisk bergochdalbana vi lever i. tjejer.

• Sessan 83 K

Malphie: lycka till, tänker på dig!

Hur många dagar brukar det ta från ÄP till ET ????

• Sessan 83 K

Ikväll börjar jag med första sprutan Gonal -F :) wihiii äntligen ett steg i rätt riktning....

MRs81 åhh va spännande lycka till :)

Malphine: Hoopas du mår bättre snart!

• Sessan 83 K

Cornelia95: Jag har inte kört efter något protokoll... Jag fick börja direkt, låg helt perfekt i timing med min cykel :)

Tany : Tack :)

hoppfull2013: Då kommer vi säkert att följas åt...Jag ska ha ÄP V 48.. och du, i slutet på v 47 eller?

Ja nu ska de jäklas produceras fina och bra äggHjärta så vi alla snart få gå medGravid eller vad säger ni girls?

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö