Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Har en liten fråga vi ska ju dit i början av nov.... tror ni det finns en liiiten chans till att "hinna med" ett IVF innan juluppehållet? Jag är ju dock redan nerreglerad :) har varit det i 4 månader.
Har en liten fråga vi ska ju dit i början av nov.... tror ni det finns en liiiten chans till att "hinna med" ett IVF innan juluppehållet? Jag är ju dock redan nerreglerad :) har varit det i 4 månader.
Tack Libra! :)
Va???? Vecka 3??? Hallå va lång väntan tänk då hur länge vi måste vänta som inte ens har börjat med behandlingen.... Vi snackar runt v 20.....
Sindyrelle: Du kommer få vänta länge...... Det står idag på RMC hemsida att vänte tiden för att träffa en läkare och sköterska för första mötet är ca 4 månader...Vi har fått tid för första mötet med det kommer säkert inte bli någon IVF förrän i Feb någon gång så om du inte fått någon kallelse ännu så kanske det handlar om Mars april... Om du inte går privat?!
Någon som vet hur det funkar med tågbiljetter till Malmö??? Vi hoppas på i Växjö och sen vidare ner till Malmö ( triangeln ) Måste man köpa biljett, för det är ju dock en kallelse man fått från landstinget....
Förstår att ni ALLA andra bor i Malmö?! eftersom min fråga ang biljett ner dit inte har besvarats....# 1092 Och att ni verkar vara ett tights ihopasatt gäng som inte är så sugna på att släppa in ( nybörjare i IVF karusellen ) Ni har säkert kommit såååå långt i er IVF så ni har "glömt" hur mycket nybörjarfrågor det finns...... Tycker faktiskt att var och en av er ska ta sig en funderare och tänka tillbaka på den tiden då allt var nytt för er!!!!
Känner sig varken hörd eller sedd i denna tråden.... "Men ni andra är ju rena proffsen på detta med IVF så varför hjälpa en nybörjare med dess frågor?!"
tycker det är riktigt dålig stil!!!
Heeej någon som vill uppdatera mig på spaystart den 16/11 Var på vårt första möte på RMC idag :)
Hej igen! Jag ska alltså börja med sprutor den 16/11, Gonal -F Och äggplock är beräknat till v 48 så ni får gärna uppdatera listan igen så jag hamnar i rätt spalt :) Det var nog jag som skev fel igår? ( spray )
Åhhh jag lever i ett lyckorus!!!! Känns helt fantastisk bra att få komma igång direkt :) Eftersom det är så långa köer så trodde jag inte det var sant när läkarna sa att de planerar äggplock på mig vecka 48.... Spänningen som jag känt inför första besöket släppte och sen kom ( glädje) tårarna
Så ersättningen brur jag mig inte det minsta om.... :) Tack ändå
Kram
Är det någon mer här ute som fått Folacin och Vitamin B12 utskrivet?