• minasera

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Tany skrev 2012-05-22 09:22:43 följande:
    Minasera, kommer du testa hemma imorgon? 
    Vet inte.. kankse torsdag ??? men inte sakert därför jag har inga symtom.. Jag tror att, jag är inte gravid... Rynkar på näsan men man vet aldrig... 
  • minasera

Tack för båda två hoppas hoppas hoppas säger jag bara... vi få se nästa måndag...

• minasera

Hej Tany! jag har inte gjort tjuvtest men jag ville vänta till måndag men idag min mens började...:(  Det betyder jag har redan fått min resultat . men jag är inte ledsen jag titar fråm tiden till nästa försökt...

• minasera

Jag har inget frys ägg.. jag måste göra allt igen.. det är riktig mens men mycket ont...

• minasera

Hej Alla..
    jag ringede RMC nu
    och de inte sa negativ men inte pozitiv  heller
    nästa vecka jag ska göra test igen... men even om jag är inte gravid nu.. jag är jätte glad därför min kropp ger en signal jag kan vara gravid min hgc hormon var 7 på fredag...  

• minasera

Om nästa vecka jag får negativ jag tror min nästa försökt blir i september också... Håller tummarna...

• minasera
    fridalilla skrev 2012-05-28 16:35:51 följande:
    Håller tummarna. Ger en lite hopp när de inte säger att det är negativt. Idag ringde jag till rmc och fick ny ivf i september. Så nu får jag börja se framåt :)
    jag gör gravidet test idag och det var negativ.. jag håller tummarna för nästa försökt... jag ska ha nästa ÄP vecka 36. jag tror vi ska ha behandling nästan samma vecka...
  • minasera

Hej till alla, Efter en fantastik semerter jag är här igen.. Jag började spruta och fredag min första VUL och jag tror nästa vecka ÄP.. Lycka till för alla.

• minasera

Hej Fridalilla, jag kör kort igen. Imorgon jag ska gå för fösta vul och vi få se...

• minasera

Hej igen..
    första VUL var idag och 4 st över 10mm och ca10 st under 10mm. vet inte om det är bra eller dåligt. jag vill ha bara ett guldägg som jag kan vara gravid..:)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö