Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Höjd dos av gonal till 300 o Menopuren skall vara 150 som innan Doktor S är positiv o sa att de kan bli en bra omgång..
Kram
Höjd dos av gonal till 300 o Menopuren skall vara 150 som innan Doktor S är positiv o sa att de kan bli en bra omgång..
Resan slutar här. Ruvardag 11, floder med blod. Jag bryter ihop nu. Fullständigt. Ta hand om er alla! Hejdå.
Men ååh! Jag dör av spänning nu ju Är det officiell td på fredag?
Simning? Usch så tråkigt att vara inlagd men förhoppningsvis är det för en god sak!
Du får be mannen komma med en tidning med korsord kanske..
Blir det någon natt till på sjukhuset?
Krya på dig.
Stor kram!
Ja gör det! Skall fullständigt njuta när ja är i Stockholm i helgen o bara njuta av konserten. De här känns super! Hur har du de på sjukan får du röra dej fritt el de är sängliggande? Kram
Haha, tänkte det Simning hade ju varit ren lyx!
Vad skönt att du fick åka hem idag.
Jag tycker att du gör helt rätt i att stanna hemma. Fokusera på att ta hand om dig själv och att bli bra igen. Man måste ju ta det lugnt och vara rädd om sig.
Någonting som jag har blivit bättre på efter hela den här karusellen.
Nu gör jag absolut ingenting som jag inte känner mig bekväm med!
Hoppas att magen din lugnar sig och att den sedan växer pga annat än vätska
Kram
Allihop...Jag vill bara meddela... Jag har testat mig nu på morgonen.. Och testet är
POSITIVT!!!! Äntligen! :D
Nu jäklar ska bara gå åt rätt håll!
Kram
Tack fina ni allihop :D.
Ja nu har det vänt förhoppningsvis <3 :).
Åkte till kk idag igen pga magen. Fick veta att min ena äggstock är kraftigt förstorad därav smärtan. Jag har ingen vätska i buken men i vävnaden det är därför det spänner så. Så det blev ingen tappning men utskrivet smärtstillande så jag ska nog överleva detta.
Kram!
Jag vet, det där dåliga samvetet förföljer en! Jag är likadan.
Jag mår jättebra förutom att jag inte har sluppit migränen
Kan inte ta mina vanliga mediciner så det är mest att härda ut fast det går knappt. Har en läkartid på onsdag så jag får se om hon kan ge mig någon hjälp.
Jag har mest varit orolig för typ allt men lovade mig själv att börja njuta lite mer efter kub-testet om det visade bra.
Vi var där i fredags och gjorde det och vi fick de bästa siffrorna med minst risk för att barnet har någon av de kromosomavvikelserna som de testar för. Dessutom så var det ju ultraljud så vi fick se den lilla krabaten. Den var helvild och sprattlade runt som bara den
Så efter detta nu så har jag kunnat slappna av lite mer och börjat njuta lite mer! Har passerat de mest riskfyllda veckorna och är inne i trimeter två nu så det känns toppen nu!
Stort lycka till imorgon!!! Hoppas verkligen att det är din tur nu <3
Stor kram!
Hej,
Jag har följt er väldigt länge samtidigt som jag själv är ofrivilligt barnlös med nästan fyra år av försök och två misslyckade inseminationen, ett lyckat ivf som slutade i MA v. 10 och nu gjorde vi återföring av fryst ägg i måndags. Igår började jag få bruna flytningar men testdagen är 14/5 och jag hade äl 25/4. Tror ni det är missfall på gång?
Klart du överlever detta! Du har fått ett positivt test o är gravid;) åå så spännande!! Då bör du få tid för ett ultraljud i veckan;) ja frågade doktor S om de fanns möjlighet för mig att få insatt två ägg om de fanns så pass många befruktade och hon sa absolut klart! Whooop whoop förhoppningsvis så är de SISTA ultraljud imorgon innan äp onsdag torsdag;)