Cina84 skrev 2015-07-11 09:56:07 följande:
Du/ ni finns här för mig när jag behöver lätta på trycket därför vill jag finnas för dig/ er. De tankar och känslor vi brottas med är inte helt enkla. Jag trodde att själva behandlingen skulle vara tuff.. men allt runtomkring är minsann tuffare!
Tidigaste mensstart kort protokoll är 30juli Första återföringen tror jag är v.33.
Taack :). Några dagar innan mensstart är det dags för nytt sköldistest. Jag tycker att det borde vara bra då men jag som ni andra har ju lärt oss det att kroppen lever sitt eget lilla liv..
Hur gick det när du ringde? Kändes det ok?
Jag håller med, allt runt omkring är ta mig tusan jobbigare än själva behandlingen.
Om man tar prov på sköldkörteln, får man svar omgående eller tar det lång tid?
Du, jättekonstigt men jag ringde aldrig kliniken. Liksom glömde bort det :)
Ingen aning varför, kanske självförsvar? Jag har släppt allt lite och tänkte ge det lite mer tid och vänta på provsvaret. Kliniken harveu ändå stängt för behandlingar..
Så sjukt det kan komma sig ibland.. Var hos en bekant som är frisör och skulle bli klippt.. På hennes bord stod det folsyratabletter.. Sa att de där känner jag igen.. Ja jo sa hon, "jag är gravid men bara i sjunde veckan. Ingen vet något än". Hade bara slarvat lite med p-pillerna.. Berättade om min historia.. Då kom det fram att även hon hade gjort cellprov en dag efter mig alltså den 9:e maj. Hon gjorde provet i Malmö (jag i Eslöv) då sa de till henne att hon inte skulle få svaret förrän i augusti!! Det är ju så sjukt. MEN hon hade fått sitt svar i förra veckan. Så mitt borde komma snart eller så blir det jag som får vänta till augusti.. :( Vecka tio nu..
Kram