• TheMrs81

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

mimmie01 skrev 2012-12-03 16:11:37 följande:
    Tany, tack! Tyvärr inga försök kvar, om detta inte funkar så måste vi söka till privaklinik & börja betala för våra försök. Fick en brun/rosa blödning idag på RD 7 så jag vet inte om det är mensen som är på gång eller om det är sköra slemhinnor vilket jag hade problem med förra gången jag blev gravid, men som tyvärr slutade i MA.

Vad skall du göra hos läkaren i.m Tany?

Maybe, håller tummarna för att många befruktar sig tills i.m. 

Tack TheMrs81, har ni många i frysen? När i januari är det dags? Stimulerad eller i naturlig cykel? 

Vi har två st i frysen. FET blir prel v 2, ska ringa och prata med dem i veckan och se hur vi ska göra.

Tany: begärde du själv ett möte eller kallar de till möte inför FET?
  • TheMrs81

Libra: då kanske det finns lite hopp i alla fall!

Tany: hur gick det hos läkaren idag? Fick du några bra svar?

• TheMrs81

Sessan: lycka till på testet imorgon! Håller alla tummar för dig. Såg att du skulle ner till rmc och lämna test, jag tog mitt här i växjö och skickade ner så fick inte svar förrän dagen efter. Otroligt jobbig väntan! Så skönt att du får ditt svar samma dag.

Tany: ha en underbar semester och koppla av ordentligt! Vi ska underhålla listan när du är borta

• TheMrs81

Annanax: vi ska göra ett FET som prel blir v2. Känns bra med ett nytt försök samtidigt som det är så påfrestande mentalt. Men ska försöka njuta ordentligt nu under julen och inte tänka så mycket på det, lättare sagt än gjort :)

• TheMrs81

Nu har jag tagit en välbehövlig paus från allt vad ivf heter och bara njutit av att varit ledig i jul.

Vi har nu fått vår nya plan och ska göra ett FET i v3 ca.

Hoppas ni tjejer haft det bra i jul, hoppas att 2013 är vårt år!

• TheMrs81

Mjeja: jag fick också höja min dos vid förra ivf för äggblåsorna växte sakta. Så jag fick göra tre vul innan det blev dags för ÄP. Hoppas det går bra på lördag

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö