• TheMrs81

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Nu är jag precis hemkommen från ÄP och de hittade 6 ägg så det känns bra. Själva plocket var inte så farligt, förutom att jag tyckte det gjorde ont precis när de stack hål på blåsorna.

Jessicaa, det kommer gå galant för dig imorgon!

Libra: vad skönt att de hade växt till sig idag!

• TheMrs81

Tany: såg att du bokat semester, vad skönt för er att komma bort lite och få ny energi! Vart ska ni åka?

• TheMrs81

Har precis pratat med RMC och fyra ägg har blivit befruktade. Är så lättad och glad nu! Så imorgon ska vi tillbaka för ET.

• TheMrs81

Nu har jag fått ett embryo tillbaka, av fin kvalitet sa läkaren. Så nu är jag ruvare! Känns helt overkligt

Jessicaa: det kändes knappt med själva återföringen så det kommer gå jättebra för dig imorgon! Kul att vi ligger så nära i tid.

• TheMrs81
    Libra1 skrev 2012-11-17 14:07:53 följande:
    Grattis till ruvningen. Jag hoppas på att göra er sällskap på fredag. ÄP på onsdag. :D

Tack! Hoppas du får ut fina ägg på onsdag!

Jag var också hos Karina idag, har haft henne innan och inte riktigt gillar men idag tyckte jag hon var bättre.

Malphie & Cornelia: håller mina tummar hårt att ni får fina plus!
  • TheMrs81
    Tany skrev 2012-11-17 14:40:08 följande:
    TheMrs : Grattis till ruvningen :) när är TD ?

Libra : vad kul :) lycka till

Tack Tany :) jag har TD 28/11
  • TheMrs81
    Jessicaaa skrev 2012-11-18 10:29:58 följande:
    TheMrs81 tyvärr så ringde de idag från RMC och sa jag inte får tillbaka mina äg de har slutat att växa så det blir ingen återföring men håller tummarna för dig och alla andra här inne att de går hela vägen lycka till och många kramar

Nej vad synd! Du får ta en mental paus från detta och sen hoppas jag ni får försöka igen snart! Styrkekramar till dig!
  • TheMrs81

RD 3 idag och jag känner lite molande i svanken och ibland lite känningar i magen, typ som lätt mensvärk. Nån som känner igen detta? Eller kan det vara känningar efter ÄP?

Malphie: håller tummarna så hårt det bara går!

• TheMrs81
    Tant Groda skrev 2012-11-19 09:53:05 följande:
    TheMrs: jag kände likadant och känner fortfarande.

Jag tar det som ett gott tecken då
    Sindyrella1983 skrev 2012-11-19 09:48:27 följande:
    Nu har vi fått vår kallelse!!!! Den 6 december ska vi på första läkarbesöket och info på kliniken!!!  Jag är så fantastiskt glad och det känns helt underbart!!!

Härligt! Då är du snart igång!
  • TheMrs81

Sessan: har för mig att det står.att man kan bli nedstämd, och det var precis vad jag kände mig. Pendlade mellan hopp och förtvivlan med storgråtande utan nån speciell anledning. Så du behöver nog inte vara orolig att det inte fungerar med Gonal för dig.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö