• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Bollaloll: Grattis! Vad roligt. :)

• Libra1

Ingen 1: Det är nog ingen fara. Man brukar inte börja med sprutorna direkt ändå. Ring på morgonen imorgon. De har stängt på eftermiddagen. :)

• Libra1

Tany: Tack! Jo det går upp och ned. Är så nervös för ska på VUL på torsdag. Då ska vi kunna se ett hjärta slå. Men känner mig och ser väldigt gravid ut. :)

Sen har jag precis varit på vårdcentralen med misstänkt njursten. Fick jätteont i natt. Men nu känns det bättre. Att det aldrig kan vara bra. :-/

• Libra1

Sessan: Vad konstigt. Har jag aldrig varit med om. Dryg väntan. Hoppas det blir ett plus iaf. Känner du något särskilt?

• Libra1

Menar ni Anette? Jag vet inte vad hon gör där alltså. Passar inte alls in. Hon jobbar egentligen på andra våningen på dagvård. Vi hade henne i somras. Tyvärr var det hon av alla som hjälpte oss vid födseln av vår dotter. Usch! Var ju ett vrak redan innan, så får man henne. :-/

Har ni fått några fina svar?

Sindyrella: Grattis till skörden. :)

• Libra1

lele79: Åh nej. Är ledsen för er skull. :(

Var det hon så passar hon inte som IVF-sköterska. Jag ringde när jag hade ont på sidan. Var rädd för både X och överstimulering. Då tyckte hon att jag skulle gå till gynakuten. Även om jag redan varit där och de sa att rmc kan det bättre. Blev så arg. Sen när jag pratade med de andra så fick jag komma på VUL direkt. Man borde kanske nämna det för dem?

• Libra1

Sessan: Hur gick det för dig?

Bra att ni klagar på henne. Tycker hon ska bort. Båda som heter Annika och Matilda är jättebra. Där finns någon till som jag inte vet namnet på. De hjälper en till 100%.

• Libra1

Sessan: Åh nej vad tråkigt. :(

Vi ska dit imorgon. Ska fråga vem man ska framföra det till. Annars borde vi skicka ett brev till verksamhetschefen.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö