Mella79 skrev 2016-02-09 16:23:02 följande:
Va på rmc idag ! De hittade en cysta igen som de punkterade ! Planerad start med sprutor den 17! Känner mig ganska likgiltig inför försöket ! Orkar inte ens hoppas ! Så tråkigt ! Det är en tröttsam och likgiltig känsla att gång på gång gå på ultraljud titta på den mörka skärmen och bara titta på äggblåsor och cystor ! Att den skärmen skulle visa något annat ön sånt känns så långt långt borta ! Såå många som får se något levande något som växer på den skärmen men det kanske inte är min lott! Ledsen att skriva så negativa tankar men är det någon som förstår mig så är det ni... Så har ni en bra dag så skit i mitt inlägg läs inte de. Ens ! Men har ni en dålig dag ska ni veta att ni inte är ensamma !
Känner så väl igen mig!!!
Jag börjar spruta den 18 så vi kommer ligga väldigt lika. Mår skit av synarelan just nu. gick bra fram till jag fick blödning sen kom den konstanta huvudvärken som ett brev på posten.
Lika mycket som jag bara vill att tiden ska rusa så jag får veta om det går denna gång önskar jag att den står still här och nu för att slippa den sjuka känslobergochdalbanan som kommer...just här och nu är det liksom inget som kan gå fel...