• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Jessicaaa: Det betyder ju att du är gravid. Grattis! Hoppas den vill stanna kvar. :)

• Libra1

Hoppfull: Väldigt positivt att strecken blir starkare. Men jobbigt med blödningen. Försök håll ut!!!

• Libra1

diana: Vad tråkigt att det inte blev något idag. Men bra av de att tvinga dig vänta ändå. Eftersom detta försök inte räknas om det inte blir ET. Men vi håller tummarna för onsdag. :)

• Libra1

Pärla: Ja snart dags för dig. Spännande! Det går bra här. Jag får lätt hjärtklappning av sprayen. Kanske jag känner mig lite pms:ig. Men det är inte så farligt ännu. Mår bäst om jag får vara hemma och bara vara. Men det går ju inte. :P

• Libra1

Lund76: Ja absolut. Första gången är man även nervös över hur man kommer att reagera på alla mediciner. Detta är 4:e gången jag sprayar (fick avbryta en), så känner mig väldigt lugn. Det går bra. 5:e spraydagen idag. :)

• Libra1

Rosenäng: Oj vilken skörd. Då förstår jag att du har ont. Hoppas många blir befruktade.

• Libra1

Sindyrella: Låter ju positivt. Hoppas de hinner växa till sig till fredag. :)

• Libra1

diana: Jag håller tummarna hårt att det blir av. Har du fortfarande feber?

• Libra1

Rosenäng: Åh nej vad tragiskt. Hur kunde det bli så här? Många kramar

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö