• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

blimamma skrev 2012-11-06 13:29:35 följande:

Hej Tany , vad tråkigt ! Kramar ! jag känner ledsen. jag har följt här tråden för länge och alltid håller tummarna för dig för att jag tycker vi är på lika situationen som våra kroppar är svårt att stimuleras. Själv gjorde vi ett försök i September men misslyckades efter ÄP , fick vi inget ägg sätta tillbaka, Läkare sa de skulle höja Gnal-f nästa gång till 187,5. Vad jobbigt och tråkigt att vi hamnar så här ! Men måste vi vara starka och kämpa ! Någongång ska vi ha tur och lyckas.
    tack. När vill du börja igen?
  • Tany

nl2012: Du måste vara positiva. -varje gång vi måste hoppas. Jag vet inte varför de inte vänta flera dagar för överföring. Jag har 4 embryon som går till dag 5-6. om de väntade 5 dagar och överföring embryo, tror jag att chansen är högre...
    Jag tror på privat klinik att de är mer patienten;)

• Tany
    Malphie skrev 2012-11-07 10:14:27 följande:
    Har precis pratat med laboratoriet...
    Tre ägg har blivit befruktade med ICSI. De körde 8 ägg med ICSI och 10 ägg med vanlig IVF. Tydligen var det bra resultat när det gällde ICSI. Återföring imorgon.
    Vak kul :) Du har 18 ägg befruktade i totalt ?
  • Tany

Grattis Frida :) kan du hjälpa mig hur jag kan koppla av efter misslyckas ivf? Hur kan jag vara hoppfull?
    Jag tror du förstår hur jag känner... ibland bra men en minut senare kanser jag dåligt och hopplös :(

• Tany

Sessan 83 K : för mig hade jag första VUL på dag 8 Gonal - f den 17 oktober. sedan minska från 175 till 150 och gick tillbaka den 22 oktober. 24 okt var sedan äp.
    alla är olika :)

• Tany

Jag vill lägga till en del i listan. antal IVF försök du är i nu, inklusive FET.
    Skriv din information
    Tack :)

• Tany

Väntar på första möte:
    lovvan
    Sindyrella1983
    diana0101
    Rosenäng

Spraystart:

Sprutstart:
    Libra1 - 6 nov
    Themrs81-30 okt