Kajo skrev 2016-02-23 14:50:55 följande:
Jag mår som en skit! Är då jävla öm i magen och svullen. Va på kontroll nu idag och det blir plock på torsdag. Vill inte va på jobbet alls. Jag har sagt till min chef att jag utför försök just nu men det känns som han ändå ska kolla så jag håller uppe debiteringsgraden (jobbar som konsult). Usch idag vill jag bara tacka för mig och sticka så långt bort som möjligt! Igårkväll va jag så extremt känslig och skulle kunna skicka alla sprutorna till Bermuda. Jag ber till alla gudar att detta blir mitt sista plock någonsin. En ledsen och sliten Kajo :(
Kram till dig vännen! Sista sprutan nu ikväll då antar jag. Håll ut! I slutändan kommer det vara värt allt slit <3
Jag tycker mest synd om mig själv när jag ligger på bänken för äggplock. Tycker det är för jävla orättvist att man ska behöva gå igenom det helvetet. Andra människor skulle bara veta!!
Vi är sjukt starka som tar oss igenom det här. Det är så sjukt påfrestande på alla sätt och vis.
Har också haft en sämre dag idag. Ruvningen går så otroligt sakta. Jag vill bara veta hur detta kommer gå så man kan gå vidare. Hade även sett fel på td med typ en hel vecka(!)(vet inte hur jag tänkte) så då kändes det ju inte bättre precis bär jag upptäckte det.
Du får tänka som jag. Alla på jobbet får säga vad de vill.. Vill de sparka mig för att jag är hemma mycket nu så får de väl göra det då. Detta är viktigare för mig än något annat! Det kan ingen ta ifrån mig! Jag måste göra detta nu och så är det bara.
stor kram till dig, starka kvinna! <3
Och Cina.. Vad du är gullig som peppar och stöttar <3