• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Jag hade läkarebesök att kontrollen wih ultraljud. sedan en sjuksköterska visar oss hur man hormon injection. Jag börjar när min blödning kommer i augusti. Jag tycker det är på vecka 2 av augusti ... de är inte öppna veckan 29-32.

• Tany
    Loo skrev 2012-04-05 15:08:59 följande:
    Vad härligt det låter att ni nu har en plan för hur er IVF ska gå till Tany!
    yavisst Glad Det är trevligt för mig också. Och du? när ska du börja? vad gjorde de för dig?
  • Tany

flad påsk för alla.{#emotions_dlg.flower}
    frida kommer du att börja behandlingen den 10 april? Jag hoppas att du bäst

• Tany

Vad kul. du har din behandling nära... Låt oss veta hur du gör behandlingen och hur du känner.... lycka för dig med fina barn

• Tany

Välkommen tillbaka. Det är bra att ni hade trevlig resa och nu är du full av energi. När vill du starta? är det ett exakt datum?

• Tany

Lycka Frida
    du är första mamma i detta forum... berätta om din känsla genom behandling så att vi kan känna oss nära....

• Tany

hej igen
    Idag byter jag min IVF datum. Jag börjar i juni, inte i augusti .... så har jag en lång sommar semester vid slutet .... mer upphetsadGlad

• Tany

fin plan som du har Minasera...... Börjar Du med folsyra och vitamin B12 denna månad?Glad

• Tany

Ja frida. de har sommar semester vecka 29-32 men jag börja veckan 24 så finns det 5 veckor mer tills sommarsemester och jag har kort protokoll:) hoppas att få gravida genom första behandling

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö