Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Va på rmc idag ! De hittade en cysta igen som de punkterade ! Planerad start med sprutor den 17! Känner mig ganska likgiltig inför försöket ! Orkar inte ens hoppas ! Så tråkigt ! Det är en tröttsam och likgiltig känsla att gång på gång gå på ultraljud titta på den mörka skärmen och bara titta på äggblåsor och cystor ! Att den skärmen skulle visa något annat ön sånt känns så långt långt borta ! Såå många som får se något levande något som växer på den skärmen men det kanske inte är min lott! Ledsen att skriva så negativa tankar men är det någon som förstår mig så är det ni... Så har ni en bra dag så skit i mitt inlägg läs inte de. Ens ! Men har ni en dålig dag ska ni veta att ni inte är ensamma !
Vet ju hur totalt hopplöst allt kan kännas. Man undrar vad man egentligen håller på med och undrar om det verkligen är värt det. Det lönar ju sig aldrig?
MEN en liten gnista av hopp finns ju alltid med för att det en gång är just är vi som får se ett litet liv på skärmen. Fortsätt kämpa, alla har vi mörka stunder och då är det bara att skriva av sig här!
Kram!