Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Är det någon som fått tillbaka 2 embryon på 3:e försöket? Något jag funderar på. Vet inte om vi får men ska fråga. Hur ställer ni er till det? :O
Är det någon som fått tillbaka 2 embryon på 3:e försöket? Något jag funderar på. Vet inte om vi får men ska fråga. Hur ställer ni er till det? :O
Desiderans: Oj oj vad roligt!!! Grattis! :D
lovvan: Står det inte i din plan? Har tyvärr aldrig tagit den andra sprutan.
Tinapina: Vad tråkigt att det inte blev något. Men hoppas långa protokollet fungerar bättre. Jag har gjort det 2 gånger med Gonal-F och ska denna gången testa Menopur då andra gången gav färre ägg. Tror kroppen behöver variation... Hoppas du hittar ork snart. Styrkekramar
Tany: Grattis till ruvningen. Ska hålla tummarna för dig. :)
Pärla84: Då kan vi följas åt :)
Pärla84: Ja jag ska också köra långa. Börjar spraya efter nästa mens på dag 18. (Har kortare cykel)
TheMrs81: Grattis! Vad roligt. :)
Pärla84: De har jag haft innan. Denna gång ska jag byta ut Gonal-F mot Menopur. Ska bli spännande att se om det blir någon skillnad. Ska du spraya med Synarela också?
Sessan: Min andra IVF gav färre ägg än första och bara 2 blev befruktade så läkaren tyckte jag skulle byta. Kanske kroppen behöver det. Vet inte riktigt. Jag hoppas Menopur kan ge oss några till frysen också. Har aldrig fått det. :-/
Pärla: För mig har inte äggplock varit så farligt. Beror väl på hur många äggblåsor man har. Jag har fått ut 12 och 7 ägg på mina 2 IVF.
Maybe: Du behöver bara ställa dig i den vanliga kön efter missfall. Alltså de har ett visst antal platser varje vecka. Beror på lite var man hamnar i sin cykel. Kroppen kanske behöver vila ett tag. Hoppas du slipper det. Hur långt är du? Jag blödde lite senare i min grav och det visade sig bara vara en polyp som bråkade.