Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Tack!
Panik! Snälla finns det någon som kan svara fort!
Snälla hjälp. Jag ska göra äggplock på fredag. Som jag förstod det skulle jag ta ovitrellesprutan idag klockan 23 men läkaren kollade även så att jag hade en Orgalutran kvar. Sa jag verkligen ta båda dess nu ikväll. Hur har ni gjort?
Tack till alla som svarade på mitt deserata inlägg. Har pratat med RMC idag och tydligen skulle orgalutranen ha tagits så fort som möjligt efter mitt läkarbesök igår så att det hann gå några timmar mellan sprutorna. Detta uppfattade inte jag så nu kan allt vara förstört. Men hur detta påverkat vet vi inte förrän imorgon vid äggplock.
Tinapina: Jag känner med dig.
Jag fick ut 10 ägg idag på äggplocket. Hoppas de ringer med glada besked imorgon.
Lund76: Härligt att ditt äggplock också gick bra!
Maybe: Även jag håller tummarna för dig!
Jag är 29
TheMrs81: Grattis till ett härligt besked, och tack för lyckoönskningen!
Lund76: Ja man är allt lite mör och lättad på samma gång. Men nu är jag sjukt nervös och väntar bara på att de ska ringa från RMC och berätta hur det har gått. Håller också tummarna för oss båda!
5 av 10 ägg blev befruktade. Återföring imorgon! Så glad och lättad!
Även jag håller mina tummar för dig Tany
Tany: Inte meningen att skicka lyckoönskningar efter att du skrivit att testet visade negativt. Ser att vi skrev exakt samtidigt och då blev det så.
Är såå ledsen för din skull Tany. Kram på dig
Tack för alla grattis! Det känns fortfarande overkligt men såklart väldigt härligt!
Tizzle: Härligt att du nu ruvar! Jag håller tummarna för att allt ska gå bra!
Diana0101: precis samma sak hände mig när jag försökte nå kvinnoklinken i Malmö. Kom inte fram på en hel kväll utan blev ombedd att lägga på luren! Eh!! Kom fram till kvinnoklinken i en annan stad tillslut!
Strandhem: även jag håller tummarna för dig!