Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Vill någon lägga in sprutstart den 26/9 och vul den 30/9?
Vill någon lägga in sprutstart den 26/9 och vul den 30/9?
Var på VUL idag, hade växt lite lagom så Orgalutran börjar ja med idag och sen nytt VUL på fredag.
Nu är ovitrellesprutan tagen. Äggplock på tisdag
Gjorde äggplock igår, fick ut 6 ägg. Två var omogna och endast två blev befruktade. ET imorgon... jag vet att det bara behövs ett guldägg. Men det känns ändå lite med två. Hoppas båda klarar sig.
Vi fick "bara " ett embryo tillbaka. Det var toppkvalitet och det var även det andra så risken/chansen för tvillingar var för stor. Jag är inte helt nöjd med beslutet men det är ju dom som bestämmer.... nu väntar jobbiga dagar till TD 21/10.
Pärla: Jag hade Puregon och Orgalutran, första gången så började jag med Orgalutran på dag 5. De andra två gångerna har jag fått vänta till efter ultraljudet och så bestämmer dom då när jag ska börja med Orgalutran. Det är ofta för att äggblåsorna behöver komma upp i en viss storlek innan man ska börja med den. :)
Idag är jag på ruvardag 3. Känns som jag ruvat i en hel evighet.
Jag har fortfarande ont i magen och har fått en förkylning till råga på allt och vågar typ inte hosta. Undrar hur jag ska kunna vänta till den 21/10 att testa? !
RD 4 idag och en vecka kvar till TD.....
JojjoMys: Ser ju verkligen positivt ut!! =)
Vårt andra embryo klarade sig inte för nedfrysning känns jobbigt och ledsamt. Men nu hoppas jag verkligen att det vi fått tillbaka är kvar och växer och mår bra.
Kul att några fler är på gång...
Jag är på RD 7, har 4 dagar kvar till testdag. Känns som en hel evighet och som om jag har ruvat i flera veckor.
Drömde i natt att jag plussade! Tänk att en dröm kan ge så starka känslor...
Rd 8 idag.... men mina bröst är inte så ömma längre så jag vet inte vad jag ska tro. Hoppas fortfarande så mycket!
Jag tror inte jag ska tjuvtesta, har testdag på måndag men jag skickar ner blodprov så jag får ju inte svar förrän på tisdag. Så eventuellt tar jag ett test på tisdag morgon.
Har testdag idag.... i helgen försvann det onda i brösten och värken i magen har tilltagit. Tog ett test hemma idag och det är helt blankt. Så chansen att det är positivt på blodprovet känns väldigt liten....
Ja men det känns inte så... Där borde ju varit ett iallafall svagt streck på testet om det finns hcg?!
Det gick inte bra denna gång heller, så nu har vi gjort våra försök på rmc. Känns skit!
Vi ska på uppföljning där vi ska träffa Margareta och få höra vad dom tror har hänt, hur dom ser på det och vad dom rekommenderar framöver.