• Sindyrella1983

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

lele79 skrev 2013-04-22 12:45:52 följande:
    Sprutadag 5 för mig idag och nu börjar jag känna att det växer, känns precis som vid ägglossningen. Börjar dessutom få samma flytningar som vid ÄL, har ni oxå haft det?

Ja det hade jag förra gången :) Var orolig att kroppen hade fått ÄL förtidigt, men det var tydligen väldigt vanligt.
  • Sindyrella1983

Min mens har äntligen kommit!!! Så sprutstart imorgon...Skrattande

Men åhhhh jag blir galen, har försökt ringa sedan kl 13 och det e så många som ringer så att ajg inte en kommer i telefonkö.... Skrikandes

• Sindyrella1983

Nu har jag fått tag på dom, så startar med min Puregon imorgon och sen ska jag ta den till och med måndag och på tisdag (7/5) är det VUL en dag tidigare. Och då får jag besked på när jag startar med Orgalutran.

När har ni startat med Orgalutran?

• Sindyrella1983
    {#emotions_dlg.flower}Väntar på första möte: 
    Dream

{#emotions_dlg.flower}Spraystart: 
    Pysslan82 v.18

{#emotions_dlg.flower}Sprutstart: 
    Sindyrella1983 - 3/5
    Rosenäng - v.20
    Hoppfull2013 - v.22 

{#emotions_dlg.flower}VUL:
    Sindyrella1983 - 7/5

HjärtaÄggplock:
    Mjeja- v.17 
    Tinapina - v.17 
    Sessan 83 K - v.18
    lele79 - v.18 
    Sindyrella1983 - v 20
    Rosenäng - v.22
    Hoppfull2013 - v.24

HjärtaET/FET:

BabyRuvare och testdag: 
    Lund76 6/5

GravidGravida: 
    Karin13 
    Fridalilla 
    Tant Groda 
    Cornelia95 
    Malphie 
    Annanax 
    Maybe 
    Desiderans 
    TheMrs81 
    lovvan 
    änglahår 
    Jessicaaa
    Försöker1
    Libra1

NalleIVF försök ( färskt och frysa ) 
    Tany - 2 
    Karin13 - 3 (Gravid) 
    Fridalilla - 2 (Gravid) 
    Libra1- 3 Malphie - 1 (Gravid) 
    Tant Groda - 1(Gravid) 
    Försöker1 - 2 (Spontant gravid) 
    Sessan 83 K - 2 
    TheMrs81 - 2 (Gravid) 
    Bollaloll - 1 
    Mjeja -2 
    Jessicaaa - 2 (Gravid) 
    Hoppfull2013 - 2 
    Cornelia95 - 1 (Gravid) 
    Maybe - 2 (Gravid) 
    Mimmie01 - 4 
    Strandhem - 2 
    Änglahår - 1 (Gravid)
    Annanax - 5 (Gravid) 
    Tizzle - 1 
    Iovvan -1 (Gravid) 
    Diana0101- 1 
    Sindyrella1983 -2 
    Rosenäng -2 
    Tinapina - 3 
    Lund76 -1
    Desiderans -1 (Gravid) 
    Pärla84 - 1
    lele79 - 1
  • Sindyrella1983

Nu har jag tagit två sputor, två till sen e det dags för vul på tisdag. E väldigt spänd på hur kroppen kommer reagera denna gången. Finnarna börjar redan komma tillbaka.

Hur mår ni tjejer?

• Sindyrella1983

Hej mirror för oss tog det tre månader till vi fick börja. Och nu när sommaren närmar sig så har dom stängt hela juli. Men förhoppningsvis passar er cykel när dom har tid

• Sindyrella1983

Idag är det dags för mig att åka till kliniken och få kollat mina äggblåsor... Åhh vad jag hoppas att kroppen reagerar på hormonet. Märker inget... Inte ens finnarna denna gången, tyckte dom kom direkt när jag börjat med Puregon men det var nog inbillning... Lite tung i huvudet är jag, men det kan ju lika gärna bero på alla tankar och funderingar.

• Sindyrella1983

Hmm det såg sådär ut, har tagit sprutor i fyra dagar och då var slemhinnan nu 8 mm och största äggblåsan bara 8,5 mm. Men enligt läkaren så har jag bra äggstockar med många blåsor, bara att dom inte riktigt kommit igång än. Men hon ville inte höja dosen, för då fanns det en risk att dom växer snabbt och då kanske äggen itne hinner mogna om jag fattade det rätt. Så det blir ett nytt ultraljud på fredag och jag får inte börja med Orgalutran förrän tidigast fredag. Får besked på det då.
    Men jag fortsätter helt enkelt ta mina sprutor och heja på mina blåsor så att dom växer till på fredag. Glad

• Sindyrella1983

Usch jag e orolig för vul imorgon... det känns i magen att dom har växt tror jag. Känner mig lite svullen.

Men tänk om dom fortfarande inte växer som dom ska.....

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö