Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Kajo, Hur gick det med befruktningen?
Jag får tillbaka på tisdag! Befruktningen gick bra, 7 små som ligger och växer i ett skåp. Jag känner mig dock förskyld, är lite nåjig för det.
Hur mår ni?
Vad kul stort grattis till alla äggen;)
Har haft tre mög dagar där jag hatat typ allt. Har brutit ihop, skällt på sambon, har bara känt mej så misslyckad för att jag inte klara min ruvning:/ varför skall man ha dessa känslor. När skall man få känna den lyckan att få känna ett barn växa i magen..Någon annan som har haft samma känslor?!
Sen måste jag berätta att jag har gått 5,5 km idag. Magen blir bättre och bättre!
Jag känner också igen mig i allt ni skriver ! Det är sjukt hur identiska våra känslor och upplevelser är! Jag är så trött på att spraya och sticka mig själv ! Har sprutat 300 menopur i 11 dagar nu mår skit! Idag när jag vaknade ville jag bara försvinna kroppen och huvudet är helt i obalans! Ska tillbaka imorgon och få se om det blir något äggklock ! Vågar inte hoppas på det för jag är livrädd att allt ska gå åt skogen igen ! Drömmen att bli mamma och känna ett liv växa i en kanske förblir en dröm
Jaha, färg på lutinusinföringsgrejen :(
Kommer väl inte längre än till dag tolv denna gången heller.
8 fina äggblåsor plus 2 mindre! Äggplock ons ! Nu håller vi tummarna !
Kajo, min vän.. Hur har det gått idag? Har tänkt på dig! :)