Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jag tar menopur! Hur hög dos tar ni?
Jag tar menopur! Hur hög dos tar ni?
Sitter här på sängen efter äggplocket.
Helt tom.. Tre ägg.
Detta fjärde försök och vi står fortfarande kvar på ruta ett. Det blir ju aldrig bättre.
Fått ut 2,2,4,3 ägg.
Fattar inte hur det kan bli så dåligt när jag är på gränsen till överstimulering och jag har stor äggreserv. Det fattar nog inte doktorn heller verkar det som. Hon var lika besviken som jag.
Ja ja.. Nu får vi hoppas på att det ändå blir någonting av det här.
Känns bittert att alltid vara på gränsen. Aldrig känns sig lite lugn och känna att det blev bra.
Ja ja..
Hur går det för er sim sprutar ? Tog min andra spruta idag !
Idag blev det omslag :). Så nästa fredag blir det återföring. Jag fick för mig att de sa fem dagar efter men ack så fel jag hade. Så nu behöver jag inte tänka på det mer, nu återstår bara de andra stegen...
Kram!
Kul att du är på g Kajo och skönt att allt gick bra idag. Jag tror ju alltid att det typ inte skulle haha hänt någonting när man går dit första gången. Men det har det ju alltid :)
Skönt för dig också Cina att omslaget äntligen kom! Heja din kropp hörde oss ;)
Tack Regnbågsdröm! Snart måste vi kunna ta varandra i handen och gå vidare till en gravidgrupp :)
Jag då? ;) Jag är lycklig ruvare till två toppembryon!! Är så glad! :)
Kram på er och trevlig helg!
Jag mår som en skit! Är då jävla öm i magen och svullen. Va på kontroll nu idag och det blir plock på torsdag. Vill inte va på jobbet alls. Jag har sagt till min chef att jag utför försök just nu men det känns som han ändå ska kolla så jag håller uppe debiteringsgraden (jobbar som konsult). Usch idag vill jag bara tacka för mig och sticka så långt bort som möjligt! Igårkväll va jag så extremt känslig och skulle kunna skicka alla sprutorna till Bermuda. Jag ber till alla gudar att detta blir mitt sista plock någonsin. En ledsen och sliten Kajo :(
Jag säger som pusheen lycka till imorgon :)
Det blev 13 ägg idag. Känns som ett tåg kört över mig.
Har ni också haft den känslan av att det i te går att göra nr två efter äggplock? Sen känns det även som om äggledare + livmoder ska glida ur när man står och går. Nu hoppas jag att jag är på benen igen inför insättning, som antagligen skulle bli på tisdag om vi nu har tur och många blir befruktade. Åh tänk om det går denna gången! :) är hoppfull!!
Lycka till imorgon Cina!
Hopps hoppas turen är på vår sida nu tjejer!