sandishhh skrev 2015-02-12 23:19:12 följande:
Usch nej önskar ingen det. Men är så glad att man kan få denna hjälp och att man faktiskt får 3 hela försök betalt :)
Vad jag hört ska det ändras på så sätt att man fortfarande får tre försök men har du se i frysen så får du fortsätta tills de är slut. Vilket kan innebära ett antal gånger till om man får många till frysen :). Det är väl klubbat men inte genomfört än men snart så om jag fattat rätt.
Pusheen skrev 2015-02-13 09:50:03 följande:
Usch vad tråkigt. Styrkekramar <3
Bryt ihop och kom igen. Det försöker jag göra.
Känns som jag har PMS.. Så då är det snart bara drygt en månad kvar tills vi får försöka igen. Då kanske vi försöker på nytt ungefär samtidigt ;)
Tack :).
Jag tror att vi satsar på april annars blir det en liten en i slutet av december nyår pm vi har otur vilket känns lite taskigt mot liten ;).
lomma76 skrev 2015-02-13 15:22:40 följande:
Än är det inte över!
Förstår dig till 100 % att man får negativa tankar så fort där är minsta blödningstecken. Jag tror att när man som par går igenom detta vi gör stärker man relationen. Man vill och strävar åt samma mål.
Själv har jag varit helnojig hela dagen, sprungit på toaletten titt som tätt. (Skulle i normala fall få min mens idag).
Om nu fallet skulle vara negativt (hoppas verkligen inte)så har man ju större chans på andra försöket.
Tack för pepp. Det återstår att se men det har varit om en vanlig mens så det är ganska rikligt jag blödigt. Om liten har stannat så är det en kämpe ;).
Håller tummarna för att det lyckats för dig!!
Jo oddsen ska ju öka så det känns ju positivt :).